با حضور فرماندار مهريز، اعضاي شوراي سالمندان و كميته مناسب سازي شهرستان جلسه شوراي سالمندان و مناسب سازي  شهرستان مهريز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، ،سيد محمد رستگاري فرماندار مهريزبا تشکر از پیگیری و تشکیل شورای سالمندان شهرستان، تشکیل این جلسات را پیش‌زمینه‌ي مناسب‌سازی و ارائه خدمات مطلوب به سالمندان دانست و بيان كرد: خدمات و مناسب‌سازی‌ها می‌بایست در عمل خود را نشان دهد.

فرماندارمهريز احترام به سالمندان را از ارزش‌های تعالیم دینی  و از تأکیدات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي )و عمل به آن را مصداق عمل خیر و خدمت به مردم عنوان كرد.
در ادامه عليرضا عليزاده رييس اداره بهزيستي شهرستان گفت :مناسب‌سازی زيرساخت‌هاي شهري براي معلولان و سالمندان بايد براساس استانداردها تعریف و مورد توجه ويژه و عملی مسئو لان قرار گیرد.
 
اين مقام مسئول  با بیان این که در حال حاضر در مباحث ساخت و ساز و مبلمان شهری توجه‌ای به سالمندان و معلولان نمی‌شود، بيان كرد: توجه به این موضوع نیاز به فراهم شدن بستر فرهنگی و اعتبارات لازم دارد .
 
وي از همراهی فرمانداری شهرستان در پیگیری مناسب‌سازی شهر تقدیر كرد و شهردار جدید شهرستان به جهت پیگیری‌ها و حمایت از امر مناسب‌سازی در همین مدت محدود انتصاب تشكر كرد.
 
علیزاده با اشاره بهساخت و تجهیز مراکز سالمندان شهرستان  و فعاليت و همكاري  خیرین و مردم در امر ارائه خدمات به سالمندان و معلولان از مسئولان شهرستان به ويژه شهرداری و بانک‌ها خواست تا با الگو گرفتن از فعاليت‌هاي خيرين و مردم، مناسب‌سازی اماکن و ارائه خدمت به سالمندان و معلولان که توجه به آنها همواره مورد تأکید مسئولان نظام و شرع مبین اسلام است، مد نظر قرار دهند .
وي همچنين گزارش‌هایی از روند ارائه خدمات به سالمندان و مناسب سازی سطح شهرستان و همچنین چگو‌نگی اجرا شدن مصوبات جلسات قبل ارائه كرد.
همچنين «محمد آسایش» کارشناس مسئول مناسب‌سازی سازمان بهزیستی استان نيز در اين نشست گزارشی از طرح‌ها و برنامه‌ها‌ی حوزه مناسب‌سازی نظیر سامانه معبر و نيز طرح جامع ارائه خدمات به نابینایان در بانک‌ها، مطالبی را ايراد كرد.