با حضوردخیل عباس زارع زاده  نماینده مردم مهریر درمجلس شورای اسلامی ، سید محمد رستگاری فرماندارمهریز ، بنی فاطمه نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح استان ، جلیل بیک خورمیزی  رییس دانشگاه آزاد مهریزو جمعی از مسئولان شهرستان نشست برنامه ریزی استقبال، تشییع و تدفین دو شهید گمنام درمحل دانشگاه آزاد مهریز برگزار شد .

درابتدای این جلسه سیدهدایت بنی فاطمه نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خوشحالیم که باری دیگر مهریز میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس است و باری دیگر فضای استان ما عطرآگین حضور شهدای گمنام می‌شود.

وی افزود: این دو شهید گمنام در تاریخ هشتم آبان ماه مصادف با روز چهارم محرم میهمان مردم شهید پرور شهرستان مهریز هستند که پس از تشییع در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان مهریز خاکسپاری می‌شوند.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: از همه مردم و مسئولان و به ویژه خانواده معظم شهدا دعوت می‌کنم تا با حضورشان در این مراسم میزبان خوبی برای این دو لاله گلگون باشند.

وی عنوان کرد: یکی از شهدا با عمر 30 سال در عملیات خیبر در منطقه مجنون به شهادت رسیده و یک شهید دیگر نیز با سن 22 سال در عملیات بدر در شرق دجله جان خود را فدای انقلاب کرده است.

در ادامه سید محمد رستگاری فرماندار مهریز بیان کرد: شهدای عزیز انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بر گردن همه ما حق دارند و عزت، اقتدار و سربلندی نظام مقدس اسلامی در منطقه و جهان، مرهون ایثار و فداکاری های آنان است و لذا باید یاد و خاطره شهدا و ارزش های دفاع مقدس را در جای جای کشور و محافل مختلف گرامی بداریم.

فرماندار مهریز احداث یادمان شهدا در دانشگاه ها را اقدامی بسیار ارزنده و شایسته عنوان و تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از راه های جلوگیری از تهاجمات گسترده دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب به خصوص در جبهه جنگ نرم است.

فرماندار مهریز در این نشست  بر لزوم تشکیل کمیته های اطلاع رسانی و تبلیغات، پشتیبانی ، اجرایی و امنیت و انتظامات به منظور اجرای هر چه باشکوه تر مراسم تاکید کردواز تلا شهاو پیگیری های رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز در این زمینه تشکر نمود .

در پایان هر یک از حاضرین نظرات و پیشنهادهای خود را برای باشکوه تر شدن بیشتر مراسم اعلام نمودند .