خشدارمرکزی شهرستان مهریز گفت:در شش ماهه دوم سال 95 عملیات سنگ جدول وزیرسازی بالغ بر60 هزار مترمربع از سطح شبکه معابر خاکی حدود 20 روستای بخش مرکزی(دهستان های تنگ چنار،ارنان،خورمیز ومیانکوه) براساس طرح هادی مصوب روستاها اجرا ودر حال تکمیل می باشد.
بخشدارمرکزی شهرستان مهریز گفت:در شش ماهه دوم سال 95 عملیات سنگ جدول وزیرسازی بالغ بر60 هزار مترمربع از سطح شبکه معابر خاکی حدود 20 روستای بخش مرکزی(دهستان های تنگ چنار،ارنان،خورمیز ومیانکوه) براساس طرح هادی مصوب روستاها اجرا ودر حال تکمیل می باشد.
مهدی دهقان زاده بيان  داشت:هم اکنون عملیات آسفالت آن معابر نیز با استفاده از سهمیه قیر رایگان واز محل اعتبارات دهیاری ها در حال اجرا است که ان شاء الله تا پایان سال جاری شاهد ساماندهی و آسفالت بخش عظیمی از معابر مذکور خواهیم بود.
وی در ادامه افزود:ساماندهی کامل این مقدار از معابر به اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال نیاز می باشد که تا کنون بیشتر از 60 درصد آن از محل اعتبارات دهیاری ها پرداخت شده ونسبت به پرداخت مابقی آن نیز پس از تامین اعتبار اقدام خواهدشد.ضمنا در این زمان حدود 300تن قیر رایگان نیز ازسوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای این منظور تامین شده است که پس از انعقاد قرارداد،عقد تفاهم نامه ،ارائه ضمانت نامه وپرداخت کسورات قانونی در اختیار پیمانکاران قرار گرفته است