بخشدار مرکزی مهریز

توسعه روستاها با مشارکت خبرنگاران محقق می‌شود

بخشدار مرکزی مهریز گفت: توسعه همه جانبه و متوازن روستاها با مشارکت فعال خبرنگاران و همراهی مردم و مسئولان محقق می‌شود.

مهدی شکری به مناسبت هفته دولت ( دوم تا هشتم شهریور ) در دیدار جمعی از خبرنگاران شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: اصحاب رسانه با تهیه و انعکاس اخبار از عملکرد دولت و نظام، موجب دلگرمی مردم می شوند.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب‌اسلامی اقدام‌های قابل توجهی در تمامی بخش‌ها در روستاهای بخش مرکزی شهرستان صورت گرفته ادامه داد: باید اقدام‌ها به نحو مناسب برای اطلاع مردم منعکس شود.

این مسئول اظهار کرد: ایجاد امید و اعتماد بین مردم در گرو بیان خدمات و فعالیت‌های زیادی است که در سایه نظام جمهوری اسلامی در روستاها صورت گرفته است .

شکری از عملکرد خبرنگاران شهرستان و همراهی با بخشداری تشکر کرد و گفت: آمادگی همراهی و همکاری با مجموعه رسانه‌های گروهی منطقه برای انعکاس اخبار و گزارش‌ها وجود دارد.

وی بیان کرد: خبرنگاران با تهیه گزارش‌های دقیق و تولید محتوا می‌توانند موجب ارتقای فرهنگی و اجتماعی و نسبت به تبیین نیازها و مطالبات مردم به مسئولان اقدام کنند.

بخشدار مهریز، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: باید همه برای خدمت بهتر به مردم سیره این شهیدان والامقام را الگوی عملی خود قرار دهیم.

شکری تصریح کرد: خدمت به مردم در شهر و مناطق روستایی یک افتخار است و همه با هم با همکاری خبرنگاران در این مسیر مقدس به تلاش خود ادامه می‌دهیم.

در این دیدار صمیمی تعدادی از خبرنگاران شهرستان به طرح دیدگاه‌های خود به خصوص ضرورت تقویت فعالیت خبرنگاران در روستاها اشاره کردند و ایجاد بستر لازم را خواستار شدند.