توسط فرماندار مهریز صورت گرفت؛ رسیدگی به مشکلات جامعه ورزش مهریز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، در نشستی با حضور فرماندار مهریز، مسائل و مشکلات جامعه ورزشی شهرستان مهریز مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
مهدی کیانی مقدم در نشستی با حضور رئیس اداره ورزش و امور جوانان مهریز و جمعی از رؤسای هیئت ورزشی این شهرستان مشکلات جامعه ورزشی مهریز را رسیدگی کرد.
فرماندار مهریز با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با تقدیر از زحمات و تلاش‌های جامعه ورزش شهرستان، استفاده از تمام ظرفیت‌‌های مهریز برای افتخارآفرینی در رشته‌های ورزشی را خواستار شد.
کیانی‌مقدم خاطرنشان کرد: جوانان مهریزی در بسیاری از رشته‌های ورزشی از جمله دوچرخه‌سواری، تنیس روی میز، کاراته، دو و میدانی، شنا و فوتبال حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و لازم است مسئولان ورزشی استان و شهرستان با حمایت‌های خود در راستای تقویت این ظرفیت‌ها و استعدادها گام بردارند.
فرماندار مهریز در این نشست همچنین از اختصاص اعتباراتی برای ورزش مهریز در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان خبر داد و گفت: در کمیته برنامه‌‌ریزی مهریز برای پروژه‌های اعتبارخواه شهرستان در زمینه ورزش 81 میلیون تومان برای تکمیل نوررسانی چمن ورزشگاه محصل، 24 میلیون تومان برای تعمیرات اماکن ورزشی، 5 میلیون تومان برای خرید تجهیزات، 20 میلیون تومان برای تکمیل سالن ورزشی تنگ چنار و 20 میلیون تومان نیز برای احداث سالن ورزشی گرده کوه اختصاص یافته است.
وی افزود: اعتبار پیست دوچرخه سواری مهریز که از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت بوده نیز در حال پیگیری است.
رئیس اداره ورزش و امور جوانان مهریز نیز در این نشست هفته تربیت بدنی و ورزش را گرامیداشت و افزود: 22 رشته ورزشی در مهریز فعالیت دارند که جوانان مهریزی در تمامی رشته ها مدعی کسب عنوان های قهرمانی هستند.
داود فتح آبادی از روسای هیئت‌های ورزشی استعدادیابی نونهالان، نوجوانان و جوانان مهریزی را برای شکوفا شدن خواستار شد.
وی عمده نیاز ورزش شهرستان را تسریع در آغاز عملیات احداث پیست دوچرخه سواری، تامین نور چمن ورزشگاه شهید محصل، گازرسانی سالن های ورزشی و تامین اعتبار تکمیل سقف تنها استخر سرپوشیده مهریز نام برد و خواستار پیگیری این مشکلات توسط فرماندار شد.