به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز / طي مراسمي كه با حضور حجه الاسلام دهقاني زاده نماينده دفتر امام جمعه شهرستان ، حكايتي مسئول روابط عمومي فرمانداري شهرستان و عباسعلي دهقاني زاده سرپرست اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي شهرستان  در محل اداره تعاون كار ورفاه اجتماعي شهرستان مهريز برگزار گرديد از 4 نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای در حوزه صنعت و توليد قدرداني گرديد.

در ابتدای این مراسم حجه الاسلام دهقاني زاده نماينده دفتر امام جمعه شهرستان ضمن تاكيد بر ارتقای جایگاه رسانه ها اظهار داشت: ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار،یادآور شهید صارمی و سایر خبرنگاران متعهد ایران اسلامی است كه در راه تحقق آرمانهاي بلند انقلاب از جان خود گذشتند و این روز كه روز تکریم جایگاه اندیشه و قلم است را به همه خبرنگاران تلاشگر و دست اندرکاران حوزه اطلاع رسانی و رسانه تبریک عرض می نمایم. و از خداوند متعال برای شما توفیق ایفای نقش خطیرتان در خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم و پيشبرد جایگاه رسانه های شهرستان را خواستارم.

در ادامه عباسعلي دهقاني زاده  با تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، زحمات این قشر را در اطلاع رسانی و تبیین حقایق مورد تحسین قرار داد و افزود: خبرنگاران مي توانند نقش سازنده اي در عرصه توليد و صنعت ايفا نمايند و عامل تاثير گذاري در بالابردن سطح پيشرفت و تعالي اين شهرستان باشند؛چرا كه آنان به مثابه پل ارتباطي بين جامعه توليد،صنعت ، مسئولين و مردم عمل مي كنند.

در اين مراسم حكايتي مسئول روابط عمومی فرمانداري مهريز با بیان اینکه توسعه و پیشرفت بدون حضور و همراهی مردم و اصحاب قلم امکان پذیر نیست افزود: آبادانی هر چه بیشتر این شهرستان مستلزم همراهی و همکاری مردم و مسوولان و خبرنگاران در کنار یکدیگر است.

در ادامه  خبرنگاران شهرستان مهريز به طرح مشکلات و معضلات حوزه كاري خود در شهرستان پرداختند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران خبرگزاري جمهوري اسلامي(ايرنا)، سايت خبري يزد فردا- خبرنگاري فارس و صدا و سیما تجلیل به عمل آمد.