تعامل و همکاری مسئولان در جهت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي فرماندار مهريز بر تعامل و همکاری بین مسئولان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: باید با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جهت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز اولين نشست شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در شهرستان مهريز برگزرا شد.

 معاون سياسي امنيتي و اجتماعي فرماندار مهريز در این نشست گفت: در دوران دفاع مقدس با وجود مشکلات اقتصادی و مسائل متعدد، شهدا و ایثارگران با ازخودگذشتگی و ایثار کاری بزرگ کرده‌اند، امروز نیز اگر می‌خواهیم از مشکلات عبور کنیم باید به فرهنگ ایثار و شهادت مردم اتکا داشته باشیم.
محمد جواد برزگر با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: این یک واقعیت است که هر چقدر مسئولان در جهت تعالی فرهنگ ایثار و شهادت خدمت کنند و ایثارگران را تکریم نمایند در پیشرفت کشور موفق‌تر خواهیم بود.

برزگر منشادي  بر تعامل و همکاری بین مسئولان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: باید با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جهت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

** رونمايي از طرح تنديس شهدا در ميدان شهداي گمنام مهريز

همچنين رئيس بنياد شهيد شهرستان مهريز گفت  از سال گذشته 7 گلزار شهدا در حال ساماندهی بوده  و  در آينده اي نزديك شاهد رونمايي از طرح تنديس شهدا در ميدان شهداي گمنام مهريز خواهيم بود.

محمد رضا خانجانخاني ضمن معرفي اپليكيشن شهداي استان يزد گفت  مسوولان دستگاه هاي اجرايي شهرستان بايد هم مكلف به انجام كارهاي اجرايي باشند و هم در آنها اعتقاد و عشق نسبت به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت وجود داشته باشد.
خانجانخاني افزود: همكاري و هماهنگي دستگاه هاي اجرايي با بنياد شهيد مي تواند در اجراي برنامه هاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت موثر باشد.


** طرح 313 شهيد 313 كلاس به زودي در مدارس شهرستان مهريز
مدير آموزش و پرورش شهرستان مهريز گفت : تقويت باورهاي ديني و ملي كه امروزه جزءاصلي ترين مسائل اعتقادي و فرهنگي به حساب مي آيد ودررديف مهمترين وظايف ماست.

سيد علي كارآموز با اشاره به ظرفيت دانش آموزي در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت گفت طرح 313 شهيد 313 كلاس به زودي در مدارس شهرستان مهريز شروع خواهد شد.

وي هدف از اجراي اين طرح را بيان راه و رسم و خط فكري شهدا براي نسل نوجوان دانست و افزود در اين طرح در ورودي هر كلاس تصوير ،  متن وصيت نامه و خلاصه اي از زندگينامه يك شهيد  نصب خواهد شد.