تجلیل امام جمعه مهریز از پرستاران و مدیر بیمارستان این شهرستان

به مناسبت روز پرستار امام جمعه و ديگر مسئولين شهرستان مهريز در بيمارستان حضرت فاطمه الزهرا اين شهرستان حاضر شده و از پرستاران اين بيمارستان با اهداي شاخه ي گل و شيريني به خاطر زحمات و تلاش هاي شبانه روزي آنان تجليل كردند.
حجت الاسلام برهان و به همراه مدير و پرسنل شبكه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش مهريز در تمامي بخش هاي بيمارستان اين شهرستان از جمله اورژانس، اتاق عمل، سي سي يو، آي سي يو ، بخش مردان و ... حضور يافته و  ضمن تبريك سالروز ولادت حضرت زينب سلام الله عليها روز پرستار را گرامي داشتند.
حجت الاسلام برهان امام جمعه مهريز در حاشیه اين تجليل در جمع مدیر،پرسنل و برخی از پرستاران دو ركن اصلي شغل پرستاري را به آنان توصيه كرد: يك پرستاريِ زينب گونه و دوم رعايت عفاف و حجاب.
وي افزود: حضرت زينب (س) پرستار تمام نيكي‌ها، پرستار تن رنجور ولايت و پرستار ارزش‌هاي مقدس عاشورا بودند.
برهان تاكيد كرد: به جز پرستاران‌ تمام زنان جهان بايد سيره و روش آن حضرت را ادامه دهند.
وی در بیان شخصیت پرستار گفت: پرستار کسی است که چشم از خود فرو بسته، از خود و تمایلات خود گذشته، خواب راحت را ترک گفته، خستگی را بر آسودگی ترجیح داده، نگاه از خویش بر گرفته و بر عزیزی که در رنج بیماری گرفتار آمده است نگران گشته است.
رنج بیمار را در خود حس می کند و این رنجوری را بین بیمار و خود تقسیم می کند تا از رنج بیمار بکاهد.
امام جمعه مهریز به ثواب و اجر دلسوزی های پرستاران برای بیماران اشاره و گفت: پرستاری آن است که از خودخواهی تهی شوی و به عشق رضایت حق، خود را سرشار از نوع دوستی و احسان سازی.
وی افزود: تنها اجر و ثواب این همه دلسوزی و محبت را فقط خدای متعال قدر می بیند و می داند و ذخیره ای می شود برای آخرت آنان.
در حاشیه این تجلیل نیز از سوی امام جمعه و آموزش و پرورش مهریز لوح یادبودی به سیدرسول محسن زاده مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها اهدا شد.