تجلیل از معلمین دهستان بهادران

 

✅آیین تجلیل از معلمین دهستان بهادران مهریز با حضور امام جمعه ،سردار فرهنگ دوست مشاور استاندار یزد، دکتر طالبی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، خلیلی بخشدار مرکزی مهریز، جمعی از کادر نیروی مقاومت بسیج سپاه مهریز،حسینی مدیر آموزش و پرورش مهریز،دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی دهستان بهادران برگزارشد.

✅حجت الاسلام سیدمهدی حسینی زاده امام جمعه دهستان بهادران اظهار داشت: معلمی شغل انبیاست که با تولدشان تعلیم و تربیت و معلمی عجین شده تا منادی سعادت مردم باشند.

✅وی  اظهار داشت: پیامبران حامل پیام حق الهی بودند و معلمان هدف مشابه را دنبال می‌کنند و با هدایت دانش‌آموزان و آموزش علم و معرفت به آنها مسیرهای پیشرفت را فراهم می‌کنند.

✅به گفته وی، دانش‌آموزان به عنوان گرانبهاترین سرمایه در دست معلمان هستند که باید برای هدایت و آموزش این سرمایه کار تربیت، آموزش و پرورش به کار گرفته شود.

✅دکتر محمدحسین طالبی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد دراین مراسم هم  با اشاره به جایگاه واقعی معلم افزود : جامعه ، مردم ، رسانه ها و مسئولان باید قدر معلم را بدانند ، معلم جایگاه والائی دارد و  هر جامعه ای که قدر معلم را بداند آن جامعه به رشد وتعالی می رسد.

✅وی با یادآوری نقش الگوئی معلمان گفت : معلم همیشه برای ما الگو بوده است و ما در زمان تحصیل سعی داشتیم از گفتار ،  رفتار و پوشش معلم خود همانند سازی کنیم.

✅وی با بیان اینکه نقش معلمان و دانش‌آموزان در مقاطع آینده انقلاب اسلامی بیشتر می‌شود خاطر نشان کرد: معلمان و دانش‌آموزان در اعتلای نظام اسلامی نقش‌آفرین هستند و آینده کشور در دستان محصلان امروز است.