تا انتخابات

انتخابات مسابقه‌ای برای خدمت است نه قدرت 

محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به حضور و مشارکت پرشورمردمی در انتخابات امسال گفت: انتخابات در کشور باید مسابقه‌ای برای خدمت باشد و نه قدرت. 
 
او با اشاره به اینکه 79 درصد از نامزدهای انتخاباتی تایید صلاحیت شدند افزود: در سطح شهر 61 شعبه اخذ رای داریم که 44 شعبه ثابت و 17 شعبه‌ی دیگر سیار و از کل شعب اخذ رای 33 شعبه‌ی شهری و 28 شعبه دیگر آن روستایی است. 
 
فرماندار مهریز تصریح کرد: در حوزه امنیت انتخابات باید تمامی مدیران برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند و نسبت به فضاسازی انتخاباتی هم نیز اهتمام ورزند. 
 
محمد دهقان بنادکی عملیات حفاری را از روز اول اسفندماه ممنوع اعلام کرد و ادامه داد: چنانچه هر مدیر و مسئولی در موضوع انتخابات و انجام وظایف کوتاهی کند و همکاری نداشته باشد طبق قانون با او برخورد می‌شود. 
 
او با اشاره به اینکه مدیران باید از جنس مردم و دربین مردم باشند اظهار داشت: مدیران برای تعطیلات پیش رو اعم از نیمه شعبان، روز جوان و.... برنامه ریزی کنند و اقدامات مفید و زیبایی را در شهرستان انجام دهند. 
 
فرماندار مهریز شهر یزد را پایتخت گردشگری کشورهای عضو انجمن‌های آسیایی بیان و خاطر نشان کرد: باتوجه به ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات و اعیاد ماه شعبان پیک مسافرت‌ها به ماه اسفند منتقل می‌شود که مدیران باید آمادگی کامل را داشته باشند. 
 
محمد دهقان بنادکی گفت: پایان اسفند همایش افتخارآفرینان را داریم که در حال حاضر 52 نفر از اساتید دانشگاه‌ها، نخبگان عرصه‌های علمی، ورزشی، هنری و... ثبت نام کرده‌اند و بقیه‌ی ادارات نیز نخبگانی را که می‌شناسند معرفی کنند.

وی در پایان هم در از زحمات یکساله مدیران در تحقق اهداف مجموعه خود قدردانی کرد.

۱۴۰۲/۱۱/۲۹
روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز
@mehriz_farmandari