فرماندار شهرستان مهریز برلزوم همکاری تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان با آموزش و پرورش برای اجرایی شدن پروژه مهر در سال تحصیلی جدید و بازگشایی شکوهمند مدارس تاکید کرد.

سید محمد رستگاری که در همایش پروژه مهر شهرستان مهریز که در مکان اردوگاه شهید رحمانی منشاد این شهرستان برگزار می شد سخن می گفت با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس و پروژه مهر۹۴ گفت: همه مردم، مسئولان و شوراها باید آموزش و پرورش را در آماده سازی مدارس شهرستان برای پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید همراهی کنند.

فرماندار مهریز با بیان اینکه کار برای آموزش و پرورش، سرمایه‌گذاری برای آینده است برلزوم همکاری تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان با آموزش و پرورش برای اجرایی شدن پروژه مهر در سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز  در این همایش گفت: پروژه مهر برنامه ای مهم  است که برای شروع باشکوه سال تحصیلی در اول مهر، بدون کاستی و به عنوان یک روز ملی باید از اهمیت و حساسیت فوق العاده ای برخوردار باشد.

احمد شیرزاد با تاکید بر برنامه ریزی جهت آغاز مطلوب سال تحصیلی جدید،اقدامات انجام شده در پروژه مهر را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: انشاالله با همکاری، همدلی و کار مضاعف اعضاء ستاد پروژه مهر و مدیران مدارس اقدامات لازم در جهت آغاز مطلوب و باشکوه سال تحصیلی آینده انجام شود.

وی افزود: شناسایی دقیق تنگناها و مشکلات مدارس و رفع آن ها، بهینه سازی سازماندهی نیروی انسانی و شاداب سازی مدارس و … از اهداف کمی و کیفی ستاد پروژه مهر می باشد

در ابتدای این جلسه مدیر آموزش وپرورش شهرستان ضمن خوش آمدگویی به مدعوین گفت : هدف از برگزاری اینگونه گردهمایی ها ارائه نقطه نظرات ، راهکارها و رفع مشکلات موجود است.

سید علی کارآموز برنامه ریزی و جدیت در انجام امور محوله را پایه و اساس آموزش و پرورش دانست و گفت: تا زمانی که ما از درون  یک نگاه سیستمی در قالب یک طرح و برنامه نداشته باشیم نمی توانیم موفق باشیم .

وی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این همایش ها مشکلات پیش رو به حد اقل برسد و شاهد مهری باشکوه و ماندگار در شهرستان باشیم.

در ادامه معاونین آموزشی ، پشتیبانی ، پرورشی و نمایندگان مدیران طی سخنانی به بیان دیدگاه ها و انتظارات خود پرداختند.