فرماندار شهرستان مهریز بر آمادگی مدیران و دستگاه های اجرایی برای اجرای طرح خدمات سفر نوروزی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، سید محمد رستگاری  در آخرین  جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۹۵ شهرستان مهریز  گفت :این شهرستان ظرفیت های بسیار خوبی برای رونق و سرمایه گذاری در بخش صنعت گردشگری دارد که نیازمند معرفی به گردشگران و هموطنان است، لذا باید به ارایه خدمات مناسب در ایام نوروز توجه ویژه داشت .
 
فرماندار مهریز از همه مسئولان نهادهای دولتی خواست تا در تعطیلات نوروز در دسترس باشند تا در صورت لزوم برای همکاری مستقیم  با ستاد اجرایی بتوان با آنها هماهنگ کرد .
 
سید محمدرستگاری از نهادهای خدمات امداد و نجات مهریز از جمله آتش  نشانی ، هلال احمر ، مرکز بهداشت و …  خواست تا اکیپها و تجهیزات خود را بازنگری کرده و آماده ارایه خدمات باشند .
 
فرماندار مهریز از شهرداری مهریز نیز درخواست نمود تا با همراهی نهادهای مردمی و دولتی در زیبایی چهره شهر تلاشی مضاعف داشته  باشد .
 
وی همچنین خواستار آمادگی دستگاه های اجرایی برای آغاز طرح خدمات سفر از فردا ۲۵ اسفندماه شد و تاکید کرد: کشیک های دستگاه های اجرایی به منظور راهنمایی مسافرین برقرار و تابلوهای راهنما و. خوش آمد گویی به مسافرین در سطح شهر و جاده یزد کرمان  نصب شود و از ظرفیت گروه های مردمی به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافرین استفاده شود.