فرماندار مهریز گفت: از ابتدای آغاز طرح تاکنون 12 هزار و یکصد خانوار این شهرستان در طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن ثبت نام کردند.

سید محمد رستگاریفرماندار مهريز گفت: مجموع خانوارهایی که در شهرستان مهریز باید زیر پوشش طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن قرار گیرند 15 هزار و 500 خانوار شهری و روستایی هستند.
وی ادامه داد: ماموران سرشماری در این شهرستان طبق یک برنامه مشخص و مدون برای ثبت آمار و اطلاعات خانوارها اقدام می کنند ولی در این مدت 2هزار و 200 خانوار غایب بوده اند که باید سرشماری شوند.
فرماندار مهریز از غائبین در شهر و مناطق روستایی این شهرستان خواست تا در فرصت باقی مانده هرچه سریعتر برای ثبت اطلاعات نفوس و مسکن در سامانه با ستاد سرشماری واقع در در فرمانداری تماس بگیرند.
رستگاری گفت: این عده خانوارهای مهریزی می توانند از ساعت هفت صبح تا 18 و 30 با تلفن 3252008 تماس بگیرند تا نسبت به هماهنگی و مراجعه ماموران برای سرشماری آنها اقدام لازم انجام گیرد.
وی افزود: کار سرشماری و فهرست برداری توسط ماموران و حضور در این طرح ملی ضامن برنامه ریزی و تصمیم برای مسئولان اجرایی است و باید نسبت به همکاری و پیگیری اقدام کرد.
فرماندار مهریز اظهار داشت: امیدواریم تا در فرصت باقی مانده مردم طبق برنامه با ماموران و مسئولان سرشماری عمومی نفوس و مسکن این شهرستان در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی و طرح های دولت مشارکت کنند.
فرماندار مهریز گفت: منازلی که صاحبان آنها هنگام مراجعه سرشماران حضور نداشتند بر اساس برگه ای که ارائه شده با ستاد تماس گرفته و پیگیری ورود آمار و اطلاعات خانواده خود به سامانه باشند.