فرماندار مهریز

بیان خدمات دولت به افزایش اعتماد عمومی کمک می کند

فرماندار مهریز با اشاره به تاثیر خدمات شهیدان رجایی و باهنر در رفع مشکل مردم و اهمیت تشریح خدمات نظام در جامعه گفت: بیان دستاوردهای انقلاب به صورت دقیق و شفاف به افزایش جلب اعتماد افکار عمومی و رضایت‌مندی آنها از مسئولان کمک می کند.

رضا زارع زاده مهریزی  به مناسبت هفته دولت ر نشستی با مدیر  و معاونان آموزش و پرورش شهرستان افزود: تبیین عملکرد دولت به فرد و جناح خاصی مربوط نیست بلکه ثمره تلاش مسئولان جمهوری اسلامی است .

وی با بیان اینکه باید مردم و نسل جوان را در جریان دستاوردهای دولت و نظام قرار داد، یادآور شد: آموزش و پرورش و مراکز فرهنگی و تبلیغی و در کنار اقدام رسانه‌های گروهی نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت و انقلاب اسلامی به  مردم به خصوص آینده‌سازان دارد.

این مسئول با بیان اینکه هفته دولت در اصل آیینه تمام‌نمای انعکاس تلاش و خدمات فرزندان ملت در مجموعه نظام، فرصت مناسب و تجلی دستاوردهای ارزنده انقلاب در عرصه‌های گوناگون است، اظهار کرد: در این خصوص  موضوعی بسیار ضروری همکاری همگان و کمک اصحاب رسانه  در بیان دستاوردهاست .   

زارع زاده مهریزی گفت: امروز در تنگناهای موجود و شرایط حساس بدون شک  بیان خدمات و دستاوردهای نظام برای جلب رضایت مردم بخشی از  الزام کارهاست که می‌تواند شیرازه کار را سامان بیشتری ببخشد و اجرای این مهم بر تمامی دوستداران سربلندی ایران به ویژه کارگزاران دولتی ضروری است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر و قدردانی از تمامی مسئولان بیان کرد: همه باید برای برون‌رفت از برخی مشکل با وحدت و درک شرایط بیش از گذشته تمامی وقت خود را صرف اجرای طرح‌ها و حل و فصل امور کنند.

همچنین سید کاظم حسینی مدیر آموزش و پرورش مهریز مطالبی را در مورد اهمیت تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم و دانش‌ آموزان بیان کرد.

مهریز ۱۲ هزار دانش‌آموز و یک هزار معلم شاغل دارد.