به مناسبت هفته معلم از 137 نفر دانش آموزان ممتاز فرهنگي مهريز تجليل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، ر اين مراسم ابتدا حجت الاسلام فلاح رئيس حوزه علميه مهريز در سخناني به بيان اهميت و منزلت نقش معلم در جامعه پرداخت.
وي اظهار داشت : معلمان آموزش و پرورش، امانتدار فرزندان ملت و سازنده اصلی شخصیت و شاکله فرزندان همه مردم هستند و این نقش استثنایی، نشان دهنده ارزش بسیار والای معلم است.
در ادامه نيز حداد معاون اداره كل آموزش و پرورش استان نيز معلمان را طلايه‌داران پيشرفت و تعالي كشور دانست و گفت: ارتقاي سطح فرهنگي، علمي و معنوي جامعه مرهون زحمات بي‌وقفه اين قشر فداكار است كه پيوسته براي تحقق اهداف آموزشي و پرورشي جوانان و نوجوانان تلاش مي‌كنند.
وي بر ترويج فرهنگ ارزش‌هاي ديني و انديشه و تفكر استاد مطهري در جامعه تاكيد كرد و گفت: بسيجيان و قشر فرهنگي و دانشگاهي بايد در تبيين انديشه‌هاي اين متفكر وارسته و انتقال آن به نسل جديد تلاش كنند تا حق بزرگي كه اين مريد امام راحل بر جامعه دارد به نحو شايسته ادا شود.
در پايان هم از 137 نفر فرزندان فرهنگي شهرستان، دانش آموزان پايه پنجم ابتدايي با معدل 20 ، دانش آموزان پايه سوم راهنمايي با معدل 19 به بالا و دانش آموزان سوم و چهارم دبيرستان با معدل 18 به بالا تجليل شد.