به منظور برنامه ريزي برنامه هاي هفته گراميداشت ارتباطات و روابط عمومي نشست ستاد گرامیداشت این هفته با حضور معاون فرماندار ،مديران و كارشناسان روابط عمومي ادارات شهرستان وخبرنگاران مهریز در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدا مسوول روابط عمومی فرمانداری مهریز در سخنانی ضمن قدردانی از فعالیت مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و خبرنگاران شهرستان با تشریح برنامه های هفته ارتباطات پرداخت.

عباس حکایتی گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته ارتباطات وروابط عمومی در این شهرستان با همکاری مسوولان برنامه های مختلفی پیش بینی شده است .

وی اهم این برنامه ها را با شعار روابط عمومی ها آیینه همدلی و هم زبانی  برگزاری مراسم غباروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا،برگزاري همایش  روابط عمومی ها ، برگزاری دوره آموزشی ، ديدار با خانواده شهدا ، برگزاري مسابقه  ورزشي،تهیه و نصب بنر در سطح دستگاه های اجرایی و فضا سازی مناسب در شهر و غیره ذکر کرد .

در ادامه معاون محترم فرماندار مهریز در سخنانی به تاریخچه و اهمیت کار روابط عمومی ها و موضوع مهم ارتباطات و نقش این مجموعه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان به تفصیل به ایراد سخن پرداخت وبیان نمود:روابط عمومی علم هنر و اجتماع می باشد واگر روابط عمومی در جایگاه واقعی خودش قرار بگیرد نماد پیوستگی وهم بستگی بین دستگاه ها و مردم می باشد

محمد زارع همچنین به وجود مسائل فرا روی روابط عمومی در دستگاه های اجرایی اشاره و بر حل آنها و انجام کار و فعالیت مضاعف در این حوزه خطیر تاکید کرد .

معاون فرماندار مهریز بر آمادگی برای رسیدگی به نیازها روابط عمومی ها و خبرنگاران در انجام هرچه بهتر وظایف محوله تاکید کرد .

معاون فرماندار مهریز با اشاره به ظرفیت های شهرستان مهریز بر برنامه ریزی و انعکاس به موقع ، دقیق و حساب شده اخبار و گزارشات دستگاه های اجرایی و نظام و دولت در چارچوب مقررات تاکید کرد .

زارع گفت: هفته روابط عمومی ها و ارتباطات یک فرصت مغتنم برای نیاز سنجی و واکاوی وضعیت موجود و بررسی و برنامه ریزی برای حل مسائل در راستای ارتقای فعالیت روابط عمومی ها و ایجاد تعامل بیشترآنها با اصحاب رسانه است .

در این جلسه مسوول کانون خبرنگاران و بسیج رسانه مهریز گزارشی از آخرین وضعیت خبرنگاران ، نیازها و فعالیت های صورت گرفته ارائه داد .

کاظم سبحان زاده از تلاش های روابط عمومی فرمانداری  و دستگاه های اجرایی شهرستان بخاطر جو همدلی و همکاری و پیگیری و رصد مسائل موجود قدردانی کرد .

در ادامه سید محسن سید محسنی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش به عنوان مسئول تبلیغات و علی زارع از شبکه بهداشت به عنوان مسئول  اطلاع رسانی  این هفته معرفی و سپس حاضرین در نشست به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برنامه های گرامیداشت این هفته پرداختند و در نهایت مصوباتی اتخاذ گردید.