به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن، آیین تجلیل از بانوان کارمند شهرستان با حضور فرماندار ،بخشدار مرکزی مهریز و دیگر مسئولین برگزار شد

دکتر محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز در جمع بانوان کارمند شهرستان با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، آن حضرت را بهترین مستمسک و اولین الگوی بانوان دانست.

وی کمبود سالن ورزشی خاص بانوان را یکی از دغدغه‌های بانوان شهرستان عنوان کرد و افزود: طی رایزنی های انجام شده، سالن ورزشی اختصاصی بانوان با کمک خیری و همچنین با هزینه ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری در ایام دهه فجر افتتاح می شود.
وی خطاب به بانوان شهرستان گفت: سانس های این سالن تکمیل شود و بهترین بهره برداری را از این سالن داشته باشیم.
فرماندار مهریز با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ پروژه جدیدی کلنگ زنی نمی شود افزود: با حجم گسترده ای از پروژه های نیمه تمام روبرو هستیم  به طوری که پروژه انتقال خون شهرستان یکی از این پروژه هاست که سالهای گذشته شروع شده و رها شده بود.
وی با بیان اینکه شهرستان مهریز در زمینه اهدای خون و خون گیری رتبه اول را دارد ولیکن مرکزی برای انتقال خون نداریم افزود: اهدای خون بانوان در استان و شهرستان مهریز بسیار ضعیف است به طوری که در طول هر هفته تعداد ۳۵ تا ۵۰ نفر متقاضی مرد برای اهدای خون در شهرستان داریم ولی تعداد متقاضی زن یک یا دو نفر است.
دهقان بنادکی گفت: پروژه بیمارستان فاطمه الزهرا با جذب خیری خوب و اختصاص اعتبارات دولتی ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که ۲۲ بهمن به بهره‌برداری می رسد.
وی با بیان اینکه مردم مهریز در صورت وقوع درگیری یا تصادف برای انجام اقدامات پزشکی قانونی باید به مرکز استان بروند ادامه داد: این پروژه نیز با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در ۲۲ بهمن افتتاح خواهد شد.
فرماندار مهریز با اشاره به کلنگ زنی پروژه بزرگ خط انتقال آب خلیج فارس به یزد در سفر ریاست جمهوری در هفته جاری گفت: این پروژه که آینده یک قرن استان در گرو آن است به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که طی ۳ سال انجام می شود