برگزاری اولین جلسه هفته منابع طبیعی در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز

به منظور برنامه ريزي جهت برگزاري هرچه باشكوه برنامه هاي هفته منابع طبيعي و آبخيزداري سال 97 ، ستاد برگزاري اين هفته در شهرستان مهريز تشكيل جلسه داد.
به منظور برنامه ريزي جهت برگزاري هرچه باشكوه برنامه هاي هفته منابع طبيعي و آبخيزداري سال 97 ، ستاد برگزاري اين هفته در شهرستان مهريز تشكيل جلسه داد.
در اين جلسه كه با حضور كليه پرسنل تشكيل شد رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان مهريز با اشاره به پيش رو بودن هفته منابع طبيعي و آبخيزداري به بيان برنامه هاي پيشنهادي  اين هفته پرداخت و اظهار داشت برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي مختلفي در طول اين هفته جهت ترويج و گسترش فرهنگ منابع طبيعي پيش بيني شده و اجرا مي گردد .
سيد علي باقري : ديدار با مسئولين ارشد شهرستان از جمله امام جمعه ، فرماندار ، بخشدار ، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی و ... ،  نواختن زنگ طبيعت در مدارس سطح شهرستان ، جشن درختكاري با حضور مسئولان ، توزيع نهال رايگان بين ادارات ، نهادها و اقشار مردم در طول هفته ، غرس نهال با همكاري ارگانها و نهادها در نقاط مختلف شهرستان ، افتتاح پروژه هاي منابع طبيعي و آبخيزداري ، ارائه گزارش عملكرد يكساله اداره ، تجليل از متوليان امر حفاظت از عرصه هاي منابع طبيعي ، همياران طبيعت و محافظان افتخاري  ، برگزاري مسابقات فرهنگي  بين دانش آموزان و ترويج فرهنگ منابع طبيعي  با حضور در جمع دانش آموزان را از شاخص ترين برنامه هاي اين هفته عنوان كرد .وي ابراز اميدواري كرد تا با اجراي برنامه هاي گراميداشت هفته منابع طبيعي و آبخيزداري و يادآوري و آشنايي هرچه بيشتر مردم و مسئولان ، بتوان هرچه بيشتر در جهت حفظ، احياء و توسعه عرصه هاي منابع طبييعي گام برداشت. 
وي در ادامه به حفظ جايگاه منابع طبيعي به عنوان محور توسعه پايدار تاكيد و از منابع طبيعي به عنوان سرمايه ملي كشور ياد كرد و گفت باید جامعه بپذيرد که حفظ محیط زیست و منابع طبیعی یک امر حیاتی است و با توجه به اهمیت موضوع ،  بايد با  افزايش شناخت مردم نسبت به منابع طبيعي و تعامل بيشتر مسئولان بر حفظ و احياء منابع طبيعي تلاش كنيم.
 در ادامه مسئولین و کارشناسان نیز به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند .
در پايان مقرر گرديد ساير برنامه هاي پيشنهادي جهت جمع بندي و تصويب نهايي جلسه بعدي ارائه و مورد بررسي قرار گيرد .