به مناسبت بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب :

برگزاري نخستين جلسه هماهنگی کمیته کارگری ستاد دهه مبارک فجر مهريز

نخستین جلسه هماهنگی کمیته کارگری ستاد دهه مبارک فجرشهرستان مهريز در اداره کار و رفاه اجتماعی مهریز برگزار شد.

نخستین جلسه هماهنگی کمیته کارگری ستاد دهه مبارک فجرشهرستان مهريز در اداره کار و رفاه اجتماعی مهریز برگزار شد.

امیرعباس دهقانی زاده ظهر امروز، بابیان اینکه کارگران در تحقق اهداف نظام و اجرای اقتصاد مقاومتی نقش اساسی را بر عهده‌دارند خاطرنشان کرد: با کمک و همیاری شرکت ها، کارخانجات و ادارات مرتبط شهرستان و در راستای ارتقاء ارزش‌های انقلاب و تکریم قشر زحمت‌کش کارگر برنامه‌های جامع و متنوعی در دهه مبارک فجر برگزار خواهیم کرد.

رئیس اداره کار، رفاه و امور اجتماعی مهریز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره و در جهت بزرگداشت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، به تجلیل از کارگران و نیز برپایی نمایشگاه بزرگ محصولات در چهلمین سال پیروزی انقلاب اشاره کرد.

در این ادامه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز در این جلسه بابیان اینکه 4 دهه بعد از انقلاب مملو از عزت و سربلندی است خاطرنشان کرد: بعضی از انقلاب‌ها در جهان با تحمیل کودتا به وقوع پیوسته اند اما انقلاب اسلامی ایران، انقلابی الهی و اسلامی و برخاسته از نفس جامعه یعنی توسط مردم رخ داد و موجب عمیق‌تر شدن نگرش آنان شد. به همین دلیل، همیشه در صحنه هستند و از انقلاب و ارزش‌های آن محافظت می‌کنند.

حجت‌الاسلام متوسل با اشاره به آیه 46 سوره مبارکه سبأ و نیز آیه 96 سوره مبارکه نحل تاکید کرد: امام خمینی(ره) با اشاره به این آیات، همواره مردم را سفارش می کرد که برای خدا کارکنید و کارهای خیر و خداپسندانه نزد خدا باقی خواهند ماند. و وقوع انقلاب اسلامی یکی از باقیات الصالحات مردم ایران است؛ زیرا زمینه رشد فکری و علمی و ترویج تعالیم و احکام اسلامی را فراهم کرد و بزرگ‌ترین صدقه جاریه، حفظ انقلاب اسلامی است.

مسئول روابط عمومی فرمانداری مهریزورئيس كارگروه رسانه بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي شهرستان مهريز همچنین با اشاره به دسیسه‌چینی‌های استکبار جهانی در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیان کرد: باید برای مردم دستاوردها و اثرات پر برکت انقلاب را تبیین کنیم و در مقابله جنگ روانی و رسانه ای دشمن با اجرای برنامه‌های تاثیرگزار مقابله کنیم.  

سید جابر حسینی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری مهریز نیز در این جلسه، در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی گفت: در ایام دهه مبارک با حضور در کارخانه‌ها و پیگیری مشکلات و نیازهای صنایع و کارگران، همچنین ارائه مشاوره تخصصی به آنان در جهت آگاه‌سازی و جلوگیری از آسیب‌ها فجر می‌توان گام‌های مؤثری برداشت.