به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر،جلسه معرفی کتاب درس هایی از امام با حضور روح الله زارع بیدکی ، امام جماعت روستای میرک آباد شهرستان، رئیس اداره کتابخانه ها و اعضای شورای روستای میرک آباد و تعداد 30 نفر از اعضای کتابخانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  فرمانداری مهریز و نقل ازاداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز،مسئول کتابخانه  در خصوص هدف از برگزاری این جلسه اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالگرد سی و ششمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف آشنایی قشر جوان با اندیشه ها و سیره امام و الگو قراردادن سیر و سلوک بنیانگذار انقلاب در زندگی ، این جلسه با حضور اعضای کتابخانه و سخنرانی روح الله زارع بیدکی،امام جماعت روستای میرک آباد برگزار شد.

زارع بیدکی عنوان کرد: مجموعه حاضر در بر دارنده صدها خاطره از امام(ره) است که توسط خانواده،دوستان و آشنایان و خود امام نقل شده و گوشه‌ای از زندگی ساده و زیبای ایشان  را به تصویر می‌کشد . این کتاب ، یک مجموعه چند جلدی می باشد و شامل موضوعاتی از قبیل: آیین همسرداری، تربیت فرزندان، احترام به اعضای خانواده،  توجه و محبت به اطرافیان، امام، الگوی پاکیزگی و آراستگی،قناعت و ساده زیستی،  نظم در زندگی، نامه‌های خانوادگی.مهر امام و با  زبان ساده و شیوا و به صورت خاطره بیان شده است.

این مجموعه نوشته رسول سعادتمند و توسط انتشارات تسنیم به چاپ رسیده است.

در پایان جلسه اعضا و مسئولین از کتابخانه بازدید کرده و با منابع و خدمات کتابخانه آشنا شدند.

گفتنی است کتابخانه روضه الشهداء واقع در روستای میرک آباد با عضویت 200 نفر و تعداد 4500 نسخه کتاب،از ساعت 13 الی 18 آماده ارائه خدمت به مراجعین می باشد.