برترین‌های علمی مهریز تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، در همایشی با حضور سیدخلیل فروزان‌نیا چهره شاخص جراحی قلب در استان یزد و منطقه جنوب‌شرق کشور، مدیرکل آموزش و پروش استان، امام جمعه و فرماندار مهریز و جمعی از مسئولان شهرستان مهریز از برترین‌های علمی شهرستان مهریز تجلیل شد.
در این همایش که هر سال از سوی آموزش و پرورش مهریز با مساعدت سیدخلیل فروزان‌نیا برگزار می‌شود از 50 نفر از رتبه‌های زیر هزار در کنکور سراسری سال گذشته و 70 نفر از برترین‌های آزمون علمی دکتر فروزان‌نیا که در مدارس شهرستان در رشته‌ها و پایه‌های مختلف تحصیلی برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.
امام جمعه مهریز در این همایش عامل موفقیت برترین‌های کنکور را توکل به خدا، توجه والدین و تلاش معلمان و مسئولان دانست و یادآور شد: جوانان باید با امید و تلاش بسیار، تمام وقت خود را صرف کسب علم کنند.
فروزان‌نیا نیز در این همایش دانش‌آموزان را سرمایه‌های مملکت خواند و گفت: امروز یکی از گروه‌های مهم و سرنوشت‌ساز جامعه، دانش‌آموزان هستند که به حق سرمایه‌های اصلی مملکت اسلامی به شمار می‌روند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این همایش با اشاره به قبولی و برتری دانش‌آموزان استان یزد در کنکور سراسری اظهار داشت: یکی از علل قبولی مستمر دانش‌آموزان یزدی در کنکور سراسری، علاوه بر تلاش مضاعف علمی، پای‌بندی به اعتقادات مذهبی و ارزش‌های الهی است.
محمدکاظم رحیمی‌ن‍ژاد اضافه کرد: همین روحیه خداباوری و پای‌بندی به ارزش‌های الهی موجب توفیق در عرصه‌های مختلف علمی و مسابقات فرهنگی و هنری شده است.
وی تصریح کرد: دانش‌آموزان سطح مناطق مختلف استان در همه زمینه‌ها با کسب عناوین علمی، ورزشی و فرهنگی موجب کسب افتخار و عزت شده‌اند.