برای شرکت در رقابت‌های دوچرخه‌سواری جام آسیایی؛ دو رکاب‌زن مهریزی عازم مالزی شدند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، دبیر هیئت دوچرخه‌سواری استان یزد و رئیس اداره ورزش و امور جوانان مهریز از اعزام دو رکاب زن مهریزی به رقابت‌های دوچرخه‌سواری جام آسیایی که در کشور مالزی برگزار می‌شود، خبر داد.
داوود فتح آبادی اظهار داشت: رقابت‌های دوچرخه‌سواری آسیایی به زودی در مالزی برگزار می‌شود و دو رکاب‌زن مهریزی همراه با تیم ملی به این مسابقات اعزام شده‌اند.
وی افزود: ابوالفضل زارع‌زاده و حمید بیک خورمیزی به همراه تیم ملی کشورمان به این مسابقات که در مواد پیست از 25 تا 28 آذرماه جاری در پیست "چراس" شهر کوالالامپور برگزار می‌شود، اعزام شدند.
فتح‌آبادی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها، دوچرخه‌سواران رده سنی بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان در مواد اسپرینت، تعقیبی انفرادی، تعقیبی تیمی، یک کیلومتر، 500 متر، کایرین، تیم اسپرینت و اومینیوم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
دبیر هیئت دوچرخه‌سواری استان یزد بیان کرد: همچنین در رقابت‌های دوچرخه‌سواری کاپ آسیایی در رده سنی جوانان و در دو بخش پسران و دختران، تیم‌های شرکت‌کننده در مواد اسپرینت، تعقیبی انفرادی، یک کیلومتر، 500 متر، کایرین و دور امتیازی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
فتح‌آبادی گفت: رکاب‌زنان ملی پوش کشورمان پس از حضور در این مسابقات، ساعت 9 و 30 دقیقه روز چهارشنبه، 30 آذرماه سال جاری وارد کشور خواهند شد.
وی ادامه داد: بهنام آرین، علی علی‌عسگری، محمود پراش، محمود رسولی، حامد جنت، مهدی علمایی، علی ریاحی، داریوش اسماعیل‌زاده دیگر رکاب‌زنان اعزامی به این مسابقات هستند.
فتح‌‌آبادی خاطرنشان کرد: مرحله گذشته مسابقات دوچرخه‌سواری جام آسیایی تایلند از 19 تا 20 شهریورماه سال جاری در پیست سیمانی "هوامارک"' بانکوک برگزار شد.
گفتنی است ورزش دوچرخه‌سواری در شهرستان مهریز از پیشرفت‌های قابل توجهی برخوردار بوده و قهرمانان بسیاری از این رشته به تیم ملی دعوت شده و در رقابت‌های ملی و بین‌المللی خوش درخشیده‌اند.