بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان مهریز تندیس همایش مجریان برتر ارتقاء سلامت مادر و نوزاد را کسب کرد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز؛این بیمارستان توانست در همایشی که روز دوشنبه پنجم مرداد ماه در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد ، به عنوان مجری برتر ارتقاء سلامت مادر و نوزاد انتخاب شود .

در این همایش که با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار شد از بیمارستان مهریز با اعطای تندیس همایش تجلیل شد .
در حاشیه این همایش اقدامات و دستاوردهای بیمارستان های مختلف در قالب غرفه هایی به نمایش گذاشته شد که در بین این غرفه ها عملکرد منحصر به فرد بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) قابل توجه بازدید کنندگان قرار گرفت .
همچنین وزیر بهداشت به همراه معاونین مربوط در غرفه دانشگاه حضور یافته و از نزدیک در جریان گزارش اقدامات انجام شده توسط بیمارستان مهریز قرار گرفت که پس از این بازدید توسط وزیر بهداشت قول تامین و تخصیص اعتبار لازم جهت احداث بلوک زایمانی این بیمارستان داده شد .
بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) مهریز برای دومین سال پیاپی از سوی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی جزء بیمارستان های برتر در ارتقاء سلامت مادر و نوزاد معرفی گردیده که این موفقیتی مهم برای استان محسوب می گردد .