بخشدار مرکزی مهریز: هفته وحدت نماد عزت و اقتدار امت اسلام است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، بخشدار مرکزی مهریز در مراسم جشن ولادت رسول گرامی اسلام (ص) و امام جمعفرصادق(ع) در دهستان خومیز گفت: هفته وحدت بیانگر میلاد ابر مردی است که با نور وجود خود جهل و تاریکی را از دل بشریت زدود و انسان ها را به سعادت رهنمون ساخت از این رو هفته وحدت نماد عزت و اقتدار امت اسلام است.
جشن بزرگ وحدت که به مناسبت میلاد رحمه للعالمین حضرت پیامبر(ص) و رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفرصادق(ع) با حضور فرماندار مهریز، معاون فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان  در محل سالن شهدای دهستان خورمیز برگزار شد بخشدار مرکزی مهریز از حضرت محمد«ص» به عنوان پیامبر رحمت یاد کرد و افزود: تمام احکام دین مبین اسلام بر مبنای وحدت و همدلی تعریف شده است.
وی با مهم برشمردن سالروز ولادت نبي اكرم اسلام و شكست كاخهاي ظلم زمان بر لزوم وحدت بين آحاد مسلمين اشاره كرد و خاطر نشان ساختند :اينك در عرصه جهاني شاهد وحدت تمامي مسلمين در كشورهاي اسلامي براي از بين بردن حكومت هاي فاسد و دست نشانده هستيم .
حسن ملک پور بر تقویت اتحاد جهان اسلام برای رساندن بشریت به سرمنزل مقصود تأکید کرد و اظهار کرد: هر گاه دشمنان برای ایجاد قتنه و اختلاف دست به کار شده اند، این علما بودند که با درایت و بصیرت خاص خود توطئه های دشمنان را خنثی نمودند.
وی تصریح کرد: هفته وحدت بیانگر میلاد ابر مردی است که با نور وجود خود جهل و تاریکی را از دل بشریت زدود و انسان ها را به سعادت رهنمون ساخت از این رو هفته وحدت نماد عزت و اقتدار امت اسلام است.
وی اظهارداشت: آنچه بیش از پیش مایه وحشت و یأس دشمنان اسلام و ایران می شود حفظ اتحاد و حرکت در سایه اسلام ناب است.
مسابقات فرهنگی هنری، اجرای گروه موزیک، سرود خوانی و اهدای جوایز به نام های مبارک محمد و صادق از دیگر برنامه های این مراسم بود.