بخشدار مرکزی مهریز: دهه فجر دهه تبلور ارزش‌های اسلامی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، بخشدار مرکزی مهریز در پیامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر را بهترین فرصت برای معرفی خدمات نظام و دولت برای مردم دانست و گفت: دهه فجر دهه تبلور و متجلی شدن ارزش‌های اسلامی است.
محمد قهوه چی اظهار داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حیات جدیدی به اسلام بخشید و اسلام جان تازه‌ای یافت.
وی با بیان اینکه ملت ایران در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و با اتحاد و انسجام اسلامی در برابر ظلم و ستم به پا خواستند، تصریح کرد: برپایی قیا‌م‌ها و پیروزی ملت ایران در کودتاهای مختلف دشمن در زمان رژیم ستم‌شاهی زمینه‌ها را برای پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کرد.
ادامه داد: رژیم طاغوت با آن همه ادعا و حمایت کشورهای غرب و شرق، بالاخره با اراده و غیرت اسلامی ملت ایران و یکپارچگی مردم فهیم سرنگون شد.
قهوه چی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یکی از امدادهای غیبی پروردگار بود، افزود: این پیروزی بزرگ کمر دشمنان اسلام و قرآن به ویژه استکبار جهانی و اربابان غربی رژیم ستم‌شاهی را شکست و سبب حیرت آنان شد.
وی یادآور شد: این پیروزی ارزشمند با جان‌فشانی و ایثارگری‌های بسیاری از شهدا و افراد جامعه اسلامی محقق شد و برای حراست و پاسداری از آن باید همیشه ولایت‌مدار و در خط ارزش‌های اسلامی باقی بمانیم.
بخشدار مهریز نگرش اسلامی، بصیرت دینی، ولایت‌مداری، وحدت و انسجام اسلامی را از رموز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تا هر زمان که جامعه و ملت اسلامی حول قرآن و ولایت‌فقیه با وحدت و بصیرت دینی حرکت کنند دشمنان و توطئه‌های آنها هرگز بر امت اسلامی رخنه نمی‌کند.