بخشدار مرکزی مهریز گفت: تامین آب شرب مردم در مناطق مختلف در بخش مرکزی این شهرستان یک موضوع حیاتی است و همواره مورد تاکید دولت است.

مهدی دهقان زاده روز چهارشنبه در جمع مردم روستای گهور منشاد و مدوار از توابع بخش مرکزی مهریز ضمن گفت و گو با دهیاران و شوراهای اسلامی افزود: کمبود آب شرب از مسائل مهم اکثر روستاهای مهریز است.
وی ادامه داد: در این خصوص با همکاری مسئولان آب و فاضلاب روستایی و همراهی مردم و پیگیری دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاها برای حل مشکل کارهایی انجام گرفته است.
بخشدار مرکزی مهریز خاطر نشان کرد: مشکل آب شرب و کشاورزی در سطح مناطق روستایی در بخش مرکزی مهریز وجود دارد که بخشی با صرفه جویی و بخشی نیز با همت و پیگیری مرتفع می شود.
دهقان زاده گفت: دولت به جد پیگیر نیازهای مناطق روستایی بخصوص معضل کمبود آب که در سال های اخیر بخاطر خشکسالی های مداوم گریبانگیر مردم این مناطق شده می باشد.
وی تصریح کرد: حل مسائل با همراهی آحاد مردم و پیگیری دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی قابل حل و فصل است و امیدواریم بتوانیم وظایف خود را در قبال مردم سخت کوش و فداکار انجام دهیم .
در این نشست های صمیمی مردم و دهیاران به طرح نظرها و پیشنهادهای خود در مسائل مختلف پرداختند که مقرر شد توسط بخشدار با همکاری مسئولان اجرایی شهرستان مهریز پیگیری شود.