بخشدار مرکزی مهریز: ارائه آمار درست به آبادانی روستاها کمک می کنند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، بخشدار بخش مرکزی شهرستان مهریز گفت: روستائیان با ارائه آمار درست به آبادانی روستاها کمک کنند.
حسن ملک پور در دیدار با دهیاران مهریزی که با حضور سیدمحمدرستگاری معاون فرماندارمهریز برگزار شد اظهار داشت:
روستائیان همچون  دوره‎های گذشته با ماموران سرشماری نفوس و مسکن همکاری داشته باشند تا با عنایت به اطلاعات به دست آمده برنامه‎ریزی‎های منطقی‎تر صورت بگیرد و آبادانی روستاها سرعت بیشتری گیرد.
وی تصریح کرد:‌ هم ما مسئول هستیم تا در قبال آمار و سرشماری نفوس مسکن که در آبان ماه برگزار می‎شود اطلاعاتی دقیق در اختیار خانواده‎ها قرار دهیم تا اطلاعاتی که به ماموران سرشماری می‎دهند واقعی باشد.
بخشدار بخش مرکزی مهریز گفت: اطلاعات درست و واقعی به سیستم مدیریتی کشور کمک خواهد کرد تا درباره نقاط ضعف و قوت مناطق مختلف بهترین تصمیم را بگیرند.
ملک پور از دهیاران خواست با دیدار رو در رو و چهره به چهره با اهالی روستاها صحبت داشته باشند و از طریق بلندگوهای مساجد و برگزاری مجالس عمومی با همکاری بخشداری و سایر نهادهای مرتبط اهمیت سرشماری نفوس و مسکن را اطلاع‎رسانی کنند.
وی از دهیاران خواست مواظب شایعه‎پراکنی‎ها و نظرات منفی فریب‎خوردگان و عوامل بیگانه باشند و نگذارند یک سری دروغ و کذب باعث منحرف کردن مردم شود و آنها را تحت تاثیر قرار بدهد و مسئولان را از اهداف سازنده شان دور کند.
بخشدار بخش مرکزی مهریز با اشاره با ساخت و سازهای روستاها در دوران انقلاب و به ویژه در دولت نهم و دهم و حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در نقاط دور افتاده و بعضی روستاهای دوردست و محروم خاطرنشان کرد: دولت اعتمادسازی کرده لذا شایسته است ملت هم همچون گذشته پشتیبان نظام، دستاوردهای مثبت و اهداف بزرگش باقی بماند تا کشوری نمونه در هم جهات داشته باشیم.
ملک پور از دهیاران خواست به هنگام سرشماری با ماموران هماهنگ باشند و همکاری لازمه را داشته باشند و از سوءاستفاده‎های احتمالی عده‎ای فرصت‎طلب که خود را مامور معرفی می‎کنند و اقدام به اخاذی و ثبت اسرار محرمانه خانواده‎ها می‎کنند جلوگیری کنند.
وی اضافه کرد: پیش از برگزاری سرشماری جلسات و نشست‎های مجددی بین مسئولان با دهیاران، اعضای شوراها و روستانشینان برگزار می‎شود تا آمارگیری به نحو شایسته‎ای انجام شود.
گفتنی است بخش مركزي شهرستان مهريز داراي 43 روستاي داراي شوراي اسلامي و دهياري مصوب ميباشد كه اين تعداد روستا به همراه حدود 139 پارچه آبادي داراي سكنه و در گستره وسيع جغرافيايي وبا وسعت حدود 6717 كيلومتر مربع قرار گرفته اند.