با سخنرانی فرماندار مهریز / یادواره شهدای معلم مهریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، فرماندار مهریز در یادواره هشت شهید معلم مهریز گفت:نهال انقلاب اسلامی با خون های مطهر شهیدان آبیاری شده و شهدا از همه هستی خود گذشتند تا اقتدار و عزت ایران و اسلام باقی بماند .
وی اظهار داشت: برپایی این گونه یادواره ها علاوه بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، باعث ترویج آرمان های آنان در بین نسل جدید خواهد شد و یکی از نعمت های بزرگ دین اسلام، نعمت شهادت است و امروز فرهنگ شهادت و یادواره شهدا باید ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حاضر باشد.
کیانی مقدم با تاکید بر ولایت مداری و تبعیت محض از ولایت فقیه افزود: ما به یاری خداوند تا آخرین نفر، آخرین نفس و آخرین قطره خونمان حامی ولایت فقیه خواهیم ماند.
فرماندار مهریز در ادامه سخنان خود با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی گفت:
برنامه ريزي هاي دشمن از يك سو و نامگذاری سال با نام«حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» از سوي ديگر حساسيت هاي انتخابات آتی را در مقايسه با ساير انتخابات برگزار شده در دوره هاي گذشته افزايش داده است.
وی از آمادگی کامل شهرستان مهریز برای برگزاری انتخاباتی باشکوه خبر داد و گفت: هدف ستاد انتخابات و همه عوامل این ستاد فراهم كردن زمینه و حضور آگاهانه حداكثری مردم در انتخابات آتی است که بدون شک مردم همچون گذشته به پای اهداف ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی و حفظ ارزشهای این نظام تا آخرین قطره های خونشان ایستاده اند.
در پایان نیز شهید بمانعلی عبداللهی به عنوان شهید شاخص فرهنگی سال 92 معرفی شد.