با رياست فرماندار مهريزجلسه هم انديشي اعضاي هيات رئيسه شوراي هماهنگي روابط عمومي ها و خبرنگاران  شهرستان مهريزدر محل فرمانداري مهريز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز ؛در اين جلسه فرماندار مهریز با تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) به آخرین وضعیت این شهرستان در ابعاد مختلف پرداخت و از حضور اصحاب رسانه و انعکاس درست و کامل اخبار این شهرستان توسط خبرنگاران قدردانی کرد .

وی نقش خبرنگاران را در انعکاس صحیح و به موقع اخبار و گزارشات شهرستان را مهم و اثربخش دانست و خواستار افزایش فعالیت در این عرصه خطیر شد.

بالاترين مقام اجراي شهرستان خواستارنشراخبارواقعي و اميد واركننده از طرف خبرنگاران شد وبرپرهيز ازرواج انعكاس اخبار غير واقعي ونااميد كننده تاكيد كرد.

وی همچنین تعامل مدیران اجرایی دستگاه های مختلف واعضاي شوراي هماهنگي شهرستان با خبرنگاران را مثبت ارزيابي و بر تعامل و تلاش بيشتر براي ایجاد وحدت و همدلی و توسعه شهرستان تاكيد نمود.

در ادامه این جلسه مدیر کانون بسیج رسانه و کانون خبرنگاران مهریز به ارائه گزارش در خصوص فعالیت های صورت گرفته پرداخت .

همچنین مسوول روابط عمومی فرمانداری مهریزودبير شوراي هماهنگي شهرستان با قدردانی از همکاری خبرنگاران و روابط عمومی دستگاه های اجرایی این شهرستان بر همکاری و تعامل بیشتر تاکید کرد.

در ادامه تعدادی از خبرنگاران و اعضای هيات رئيسه شورای هماهنگی روابط عمومی هاي شهرستان به طرح نظرات خود پرداختند .