با حضور وزیر مسکن و راه‌سازی؛ 133 واحد مهر مهریز به متقاضیان واگذار می‌شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، محمدعلی آقایی در نشستی با حضور فرماندار مهریز، سهامداران، متقاضیان و پیمانکاران واحدهای مسکونی مهر مهریز، از تحویل 133 واحد مسکونی مهر شهرک شهید رجایی در آبان‌ماه سال جاری به متقاضیان خبر داد.
وی ادامه داد: به نقل از مسئولان مسکن و شهرسازی استان، این واحدها با حضور وزیر مسکن و شهرسازی افتتاح خواهد شد.
آقایی در مورد پیشرفت واحدهای مسکونی مهر در مهریز بیان کرد: شهرک شهید رجایی 133 واحد در حال ساخت است که عملیات ساختمان آن در حال اتمام است و تمام واحدها در این شهرک آبان‌ماه تحویل متقاضیان می‌شود.
وی افزود: 143 واحد شهرک شهید بهشتی و 95 واحد شهرک شهید علی زارع پیشرفت فیزیکی آن نزدیک به 85 درصد است که امید است تا سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
آقایی در مورد تسهیلات در نظر گرفته شده برای واحدهای مسکونی مهر در این شهرستان افزود: سقف وام تعلق گرفته به مسکن مهر در مهریز 20 میلیون تومان است که 80 درصد آن وصول شده و 20 درصد هم وصول خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: آورده متقاضیان 7.5 میلیون تومان است که در مجموع 27.5 میلیون تومان برای ساخت هر واحد برآورد می‌شود.
آقایی عنوان کرد: احتمالا در زمان تحویل مبلغی از متقاضیان واحدهای نبشی اخذ خواهد شد.
وی بیان کرد: این واحدها به صورت ویلایی بنا شده و زیربنای مفید آن 82 متر مربع بوده و محوطه‌سازی، حیاط سازی و حیات خلوت تکمیل و قسمتی از پارکینگ نیز اجرا خواهد شد.
وی افزود: تا هفته آینده برای هر واحد در شهرک شهید رجایی با توجه به مصالحی که در آن کار شده و موقعیت هر واحد، قیمت کارشناسی واحدها معین می‌شود و متقاضیان می‌توانند نسبت به آورده خود واحد مورد نظر خود را انتخاب کنند.
این نشست به دستور استاندار یزد در مسجد امام حسین(ع) شهرک شهید رجایی برگزار شد.