نشست  مشترک مدیران عضو انجمن مدیران صنعت ، معدن و کشاورزی شهرستان مهریز با مدیران دستگاههای دولتی مرتبط با حضور فرماندار شهرستان مهریز و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در محل شرکت راه سازی فرش راه یزد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز،در این جلسه فعالان اقتصادی شهرستان مهریز از مشکلات خود در زمینه تولید گفتند و از مدیران دولتی خواستند  تا با مدیران صنایع همراه باشند تا بتوانند موانع تولید و ایجاد اشتغال را مرتفع سازند.

فرماندار شهرستان مهریز نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اینکه عزم دولت تدبیر و امید در جهت حمایت و توسعه  تولید داخلی و  همچنین حمایت از صنعتگران و سرمایه گذاران در بخش صنعت و کشاورزی است گفت : شهرستان مهریز به لحاظ قرار گرفتن در مسیر   راه  مهم ارتباطی جنوب کشور  از شرایط ویژه ای برخوردار است  که امید است با همت هم و تلاش شبانه روزی بتوانیم  در جهت توسعه  همه جانبه آن با اولویت توسعه اشتغال و صنایع پاک و سازگار با محیط زیست  قدمهای مئوثری برداریم.

رستگاری ادامه داد : تمامی مشکلات و موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد قابلیت برطرف شدن دارد و باید راهکارهای لازم را اتخاذ و در حل آنان تسریع کرد.

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تاکید بر افزایش اینگونه از نشستهای صمیمی و کارآمد برای حل مشکلات بخش صنعت شهرستان مهریز گفت : مدیران دستگاههای دولتی شهرستان باید صنایع و تولید کنندگان فعال شهرستان  را از خود بدانند  و در تصمیم‌گیری‌های خود از شیوه‌های کار‌آمد و ظرفیت‌های موجود برای حل مسایل مربوط به تولید و صنعت  استفاده کنند و برای ظرفیت‌های خالی نیز راه حل‌های مناسب را برگزینند.

گفتنی است در این نشست برخی از صنعتگران شهرستان مهریز  به بیان مشکلات و موانع پیش روی تولید واحدهای صنعتی و تولیدی خود پرداختند.

تامین برق واحدهای تولیدی و صنعتی، تامین زیرساخت‌های لازم  صنعتی شهرستان ، ساخت و توسعه راه در محورهای صنعتی و نیز مشکل تامین آب، مشکلات مربوط واگذاری انشعابات آب، گاز و تلفن الخصوص در محور جاده سیمان و شهرک سنگ ،    از جمله مسایل و مشکلات مهمی بود که در این جلسه توسط صنعتگران مطرح شد.

لازم به ذکر است رییس شورای اسلامی شهر مهریز ، رییس اداره تامین اجتماعی ،  مدیر منابع طبیعی ، رییس جهاد کشاورزی ،مدیر  اداره راه و شهرسازی ،رییس اداره امور مالیاتی ،مدیر اداره آب و فاضلاب شهری ، رییس اداره برق  و …  در این جلسه حضور داشتند .