با حضور فرماندار مهریز تشکیل شد؛ نشست اعضای ستاد نمازجمعه مهریز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، در آستانه 5 مردادماه، سالروز برگزاري اولین نمازجمعه تهران بعد از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي به امامت آيت ا... طالقاني، اعضای ستاد نمازجمعه مهریز در نشستی با حضور مهدی کیانی مقدم فرماندار این شهرستان مهمترین برنامه های هفته گرامیداشت نماز جمعه را تشریح کردند.
مهمترین برنامه های گرمیداشت این هفته قدردانی از فعالین ستاد نمازجمعه و برپایی نمایشگاه عملکرد ستاد نمازجمعه خواهد بود.
برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی مذهبی، نمایشگاه عفاف و حجاب،  نصب پلاکارد و تهیه و توزیع بروشور با موضوع گرامیداشت سالروز 5 مرداد، برگزاری مسابقات فرهنگی در محل میعادگاه نماز جمعه نیز از دیگر برنامه های ستاد نمازجمعه مهریز می باشد.
مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز در این نشست با اشاره به اهميت برگزاري نظام جمعه در ايران اسلامي افزود: نماز جمعه را بايد ثمره شيرين انقلاب اسلامي و از دستاوردهاي عظيم نظام برشمرد.
وي اضافه كرد: مردم با حضوري پرشور در آيين عبادي سياسي و حدت آفرين جمعه ، شكوه وحدت ، همدلي و همبستگي خود را نشان مي دهند.
فرماندار مهريز گفت: برگزاري باشكوه نماز جمعه موجب عزت ، عظمت و اقتدار نظام اسلامي وخاري در چشم منافقان و ملحدان است .
كياني مقدم با بيان اينكه بايد همه مردم و مسئولان را در جريان خدمات و ثمرات اقامه نمازجمعه قرار داد بر لزوم اطلاع رساني و انعكاس فعاليت هاي ستاد نماز جمعه مهريز تاكيد كرد.
وي با تأكيد براينكه همه دستگاههاي اجرايي بايد براي برگزاري باشكوه نماز جمعه با ستاد نماز جمعه همكاري جدي و عملي داشته باشند ،تصريح كرد: خدمت به نمازجمعه و برگزاري باشكوه اين مراسم يك وظيفه ديني ،انقلابي و مورد تاكيد مقام معظم رهبري است .
در این نشست همچنین مشکلات ستاد نمازجمعه نیز بیان و فرماندار قول پیگیری و رفع آن را داد.
نداشتن پارکینک و سرویس ایاب و ذهاب نمازگزاران مهمترین مشکلات مطرح شده در این نشست بود.