با حضور فرماندار مهریز؛ از خبرنگاران فعال اصحاب رسانه در مهریز تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار طی مراسمی از خبرنگاران فعال اصحاب رسانه در مهریز تجلیل شد.
در این جلسه که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین روابط عمومی های ادارت برگزار شد مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز به نقش مهم رسانه ها و خبرنگاران در جامعه اشاره کرد و حفظ امانت، دقت، نکته سنجی و خدمت با محنت را از ویژگی های خبرنگاران دانست.
كياني‌مقدم همچنين با تاكيد بر اينكه كار خبررساني كار مقدسي است، خبرنگاران را حلقه ارتباط بين مردم و مسئولان دانست و افزود: خبرنگاران سرمايه‌هاي كشور هستند و اطلاع‌رساني درست همچون حضور در خط مقدم يك نبرد، مقدس است.
فرماندار مهريز با تاكيد بر افزايش تعامل و همكاري بين روابط عمومي‌ها و خبرنگاران خاطرنشان كرد: در حال حاضر خبرنگاران اين شهرستان پرتلاش و زحمتكش هستند و در عرصه خبررساني حضوري فعال دارند.

در ادامه خبرنگاران نیز به ارائه گزارش و مشکلات خود پرداختند.
تشکیل کانون خبرنگاران، تاکید بر ضرورت ثبات روابط عمومی ها برای همکاری با خبرنگاران، تشریح نقش خبرنگاران در جلسه شورای اداری، برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری و جلسات فصلی خبرنگاران با روابط عمومی ها مهمترین مواردی بود که فرماندار قول پیگیری آن را داد.
جمال زارع زاده مهریزی خبرنگار واحدمرکزی خبر، کاظم سبحان زاده خبرنگار ایرنا و سیدمحسنی و خانم زارع بیدکی خبرنگاران پانا، 4 خبرنگار فعال شهرستان مهریز بودند که در این جلسه از آنان تجلیل شد.

خبرگزاری پانا: به مناسبت روز خبرنگار فرماندارمهریز از اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل کرد.