با حضور فرماندار مسائل و مشكلات اصناف مهريز بررسي شد + گزارش تصويري

باحضور فرماندار و معاون سياسي امنيتي و اجتماعي و معاون عمراني در اتاق اصناف شهرستان مهريز مسائل و مشكلات واحد هاي صنفي اين شهرستان بررسي شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز ، رضا زارع زاده  فرماندار مهريز در بازديد از اتاق اصناف شهرستان مهريز اظهار کرد: کسبه و بازاریان در پيروزي انقلاب نقش موثری داشتند و امروز نیز به عنوان یکی از ارکان مهم در اقتصاد کشور و اهداف اقتصاد مقاومتی مطرح هستند.

رضا زارع زاده گفت: مشکلات و دغدغه های مطرح شده از سوی اتاق اصناف باید دسته بندی شود تا با رعایت اولویت در کنار یکدیگر به رفع آنان بپردازیم و باید با ارائه راهکار برای هر کدام در جهت رفع مشکل و کسب نتیجه مطلوب تلاش کرد.

زارع زاده مهريزي خاطر نشان کرد: براي حفظ امنيت تجارت و معيشت مردم و اصناف بايد نظارت هاي لازم به صورت جدي انجام گيرد.

همچنين محمد رضا زارع زاده با اشاره به صدور سه هزار و 300 پروانه کسب در سطح این شهرستان، اظهار کرد: دو هزار و ششصد واحد صنفی فعال در رسته‌های تولیدی، خدمات فنی، خدماتی و توزیعی در مهریز فعالیت می‌کنند .

رئيس اتاق اصناف مهريز از آمادگي براي همكاري اصناف و همچنين فعاليت و همكاري 12 اتحاديه صنفي براي نظارت و خدمت به مردم تاكيد كرد
محمدرضا زارع زاده با اشاره به اينكه 2 بازرس اتاق اصناف روزانه از فعاليت هاي كسبه نظارت و بازرسي مي كنند افزود ماهيانه 450 مورد بازرسي از واحد هاي صنفي در سطح شهرستان اجام مي شود و  با متخلفان طبق مقررات برخورد مي گردد. 
وي اظهار داشت: سامانه 2600 اتاق اصناف و 124، 24 ساعته آماده دريافت گزارش‌ هاي مردمي در مورد هرگونه تخلف احتمالي است

همچنين در ادامه از اداره صنعت معدن و تجارت مهريز بازديد و مسائل و مشكلات اين اداره بررسي و پايش شد.