اولین جلسه شورای بسیج شهرستان مهریز با حضور فرماندار و مسوولان اقشار و کارگروه ها در سالن فرمانداری مهریز برگزار شد .

 در این جلسه ابتدا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در سخنانی با تبریک فتح خرمشهر به اهداف شورای بسیج و برنامه های آن اشاره کرد .

سرهنگ علیرضا زارع با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی بر تحقق این شعار با همکاری همگان تاکید کرد .

وی اظهار داشت: اقشار مختلف بسیج بر حسب تکلیف دینی و انقلابی خود برای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به وظایف خود با جدیت عمل می کنند .

زارع شورای بسیج را با حضور فرهیختگان دلسوز بسیجی در بخش های مختلف یک ظرفیت برای بررسی مسائل و کمک یار مسوولان در مسائل شهرستانی ذکر کرد .

 

در ادامه معاون فرماندار مهریز در سخنانی بسیج را نماد ملت و دستاورد مهم انقلاب اسلامی و اثر بخش در صحنه های مختلف ذکر کرد .

محمد زارع گفت: باید از ظرفیت های خوب بسیج و بسیجیان در راستای اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی بنحو شایسته بهره گرفت .

در ادامه این جلسه رییس مجمع عالی بسیج مهریز در سخنانی به ارائه گزارش در خصوص فعالیت های این مجمع ط سال های گذشته پرداخت .

سرهنگ غلامرضا نصیری گفت: خوشبختانه اکثر اقشار بسیج در این شهرستان فعالیت دارند و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته به وظایف خود در خدمت به مردم و نظام فعالیت می کنند .

در ادامه شورای بسیج مهریز فرماندار شهرستان مهریز در سخنانی با تبریک سوم خرداد و مناسبت های قمری و شمسی دیگر از فعالیت مجمع عالی بسیج وتلاش های بعمل آمده قدردانی کرد .

سید محمد رستگاری اظهار داشت: شورای بسیج و مجمع عالی آن یک فرصت برای کمک به مسوولان اجرایی برای ارائه خدمت به مردم و حل و فصل امور مختلف است .

وی اظهار داشت: قطعا نظام و دولت به این ظرفیت اعتقاد دارد و با کمال افتخار استفاده می کند و باید با همدلی و همزبانی برای تسریع در امور و خدمات رسانی به مردم استفاده کرد .

 

فرماندار مهریز به برخی مسائل و نیازهای شهرستان و نقش بسیج در آنها اشاره و ابراز امیدواری کرد تا این شورا و مجمع عالی آن همچنان موفق باشد .

فرماندار مهریز شورای بسیج و مجمع عالی آن را به منزله یک اتاق فکر بسیار خوب دانست که از نخبگان و دلسوزان این شهرستان در بخش های مختلف تشکیل شده است .

رستگاری گفت: نظرات شورا در حد مقدورات در این شهرستان پیگیری و اجرایی می شود و در صورت نیاز برخی از آنها به مراجع بالادستی منعکس می گردد .

وی اظهار داشت: همه باید به عنوان یک مجموعه واحد با در نظر گرفتن مصالح نظام و کشور با همدلی برای تحقق نظرات مقام معظم رهبری بکوشیم .