جمعي از اهالي روستاي سریزد جهت رفع مشکل کمبودآب شرب وبهداشت دراین روستا با فرماندارمهریز و مدیر عامل شرکت اب و فاضلاب روستایی استان درمحل مسجد روستا ديدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز در این دیدارسید محمد رستگاری فرماندار مهریز و محمد رضا حاتمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی یزددر جمع اهالی این روستا حاضر و از نزدیک مسائل و مشکلات اهالی را جویا و مورد بررسی قرار دادند.

محمد رضا حاتمی درجمع اهالی این روستا بیان داشت : در حال حاضر حدود 500 روستای استان در وضعیت کم آبی مواجه هستند و سالهاست که استان یزد با پدیده ای به نام خشکسالی دست وپنجه نرم می کند .

وی سپس افزود؛ این امر مناطق روستایی را با مشکلات عدیده ای در زمینه تامین آب شرب سالم وبهداشتی مواجه کرده است که با اتخاذ وتدابیر لازم و راهکارهای میان مدت و بلند مدت در صدد رفع این مشکلات اقداماتی  مناسبی در استان صورت گرفته است .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی یزد در ادامه خواستارهمکاری مردم و اهالی روستا برای مدیرت صحیح  و بهینه  مصرف آب شد و قول مساعد داد تا چند روزآینده مشکل کمبود آب شرب وبهداشت این منطقه برطرف  می گردد.