با حضور سایر مدیران شهرستان شورای اداری مهریز با موضوع انتخابات و دهه فجر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز،  حجت‌الاسلام علی برهان امام جمعه مهریز در نشست شورای اداری مهریز که با موضوع انتخابات و دهه فجر برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: سرنوشت ملت ما به دست خود ما رقم می‌خورد.
وی انتخاب فرد اصلح را در کنار حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم دانست و افزود: برای یک انتخاب بهتر و اصلح باید نامزدهای انتخابات را کاملا بشناسیم و در انتخاب و رأی خود یک فرد اصلح و شایسته را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم.
برهان با انتقاد از وعده و وعیدهای برخی داوطلبان نمایندگی مجلس در توصیه‌ای به آنها بیان کرد: اگر برای مسئولان جا بیافتد که برای خدا اقدام کنند نه برای منافع شخصی، هم مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و هم فردی اصلح وارد مجلس خواهد شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: باید رسیدن به منافع شخصی برای حمایت از کاندیداها در ملت ما ریشه‌کن شود و این فرهنگ ماندگار شود که بهترین‌ها وارد مجلس شوند و ملاک، فردی اصلح و لایق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم ولایت‌فقیه در نظام یادآور شد: هزار آفرین به ملت ایران که یعقوب‌وار عاشق یوسف زمان خود هستند.
برهان تصریح: در زمان مجلس ششم و اوضاع بد جامعه زمانی که علمای قم و نمایندگان مجلس ساکت بودند، رهبر معظم انقلاب فرمودند: "بوش رو سیاه..."، ما در انقلاب دنباله‌روی چنین شخصیتی هستیم.
وی با اشاره به ایام الله دهه فجر نیز عنوان کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی همه برای دهه فجر سرمایه‌گذاری کنید و همپای فرماندار مکتبی شهرمان وارد صحنه شوید که این مهم برای انقلاب و شهرمان ماندگار خواهد بود.
برهان با انتقاد از کارهای ظاهری تاکید کرد: باید کاری کنیم که عقیده ما به نمایش گذاشته شود.
این مسئول بر سالم برگزار شدن جشن‌های دهه فجر تاکید کرد و افزود: رمز ماندگاری دهه فجر، شاداب و با قداست برگزار شدن آن است.
فرماندار مهریز نیز در این نشست در سخنانی بر مردمی برگزار شدن برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد و با اشاره به نقش هیئت مذهبی در این راستا گفت: مسئولان شهرستان باید زمینه را برای حضور خودجوش مردم در دهه فجر فراهم کنند.
مهدی کیانی‌مقدم بیان داشت: دشمن‌شناسی و بصیرت‌افزایی باید به عنوان دو محور اصلی برنامه‌های دهه فجر مد نظر قرار گیرد.
وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای بیش از سه دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و ادامه داد: در این دهه شکوهمند باید خدمات صورت گرفته، توانمندی‌های نظام و ارزش‌های این انقلاب به نسل‌ها به ویژه نسل جوان منتقل شود.
کیانی‌مقدم همچنین معرفی پروژه‌های آماده بهره‌برداری شهرستان توسط ادارات مهریز برای افتتاح در دهه فجر را خواستار شد.
فرماندار مهریز با اشاره به در پیش رو بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جای بسی افتخار است که به رغم دسیسه‌های دشمن تاکنون ملت ما توانسته رکورددار حضور مردم در انتخابات باشد و در این مسیر از تمام کشورها پیشی بگیرد.
وی با اشاره به سقوط دیکتاتورها و بیداری اسلامی در کشورهای منطقه افزود: تمام تلاش دشمن این است که به مردم تلقین کند که جمهوری اسلامی ایران توان حل مشکلات مردم را ندارد و نمی‌تواند برای سایر کشورهای منطقه الگو باشد که البته با اعتمادی که مردم به نظام و دولت دارند، در این امر شکستی سخت را پذیرا شدند و خواهند شد.
کیانی‌مقدم با تاکید بر همکاری سایر ادارات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه عنوان کرد: با توجه به برگزار شدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت رایانه‌ای، سایر ادارات و نهادهای دولتی باید برگزاری انتخابات را در اولویت کاری خود قرار داده و در این امر ستاد انتخابات شهرستان را یاری کنند.
وی بر تبلیغات و اطلاع‌رسانی ادارات برای مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد و یادآور شد: سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان با محوریت روابط عمومی‌ها باید ارتباط لازم و موثری با کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان برای فراهم کردن زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داشته باشند.
مسئول روابط عمومی استانداری یزد نیز در این شورا حضور آگاهانه مردم در صحنه‌هایی همچون انتخابات را از مصادیق پاسداری از ریشه‌های انقلاب دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات برکات ارزشمندی را برای ملت ایران داشته است.
سید عبدالمجید قائم محمدی دو وظیفه اصلی مسئولان و مردم نسبت به ملت را حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای مجلس شورای اسلامی نام برد و متذکر شد: یکی از اهداف اصلی دشمن عدم مشارکت مردم در صحنه‌هایی چون انتخابات است که تا به حال به این هدف شوم دست نیافتند.
تشیکل کمیته‌های 17 گانه دهه فجر نیز از دیگر موضوعات این شورا بود.
در این نشست ضمن معرفی مدیران جدید برخی ادارات، از مدیران دستگاه‌های اجرایی که در سرشماری عمومی نفوس و مسکن همکاری کردند، تجلیل شد.