با حضور اقشار مختلف مردم ؛ مراسم سالگرد ارتحال امام در مهریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مراسم بزرگذاشت بيست و دومين سالگرد ارتحال ملكوتي امام خميني (ره) همزمان با سراسر كشور در مسجد باغ‌بهار مهريز با حضور امام جمعه مهريز، فرماندار، مسئولان، خانواده معظم شهدا، بسيجيان، نيروهاي نظامي و انتظامي، دانش‌آموزان و دانشجويان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین فرشاد یزدی از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم ضمن عرض تسلیت سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: اخلاص حضرت امام خمینی(ره) كم نظير بود و ایشان در رفتار، نگاه و سخن خود اخلاص داشت.
حجت الاسلام فرشاد افزود: امام(ره) مسايلي از مشكلات جامعه و آسيبهاي اجتماعي را درك كرده و راه درمان آنها را نيز ارائه مي كرد لذا با يقين و معرفتي كه امام داشت در موضع گيري هاي اساسي خود شك نمي كرد.
وی اظهار داشت : قاطعيتي در امام راحل ديده مي شد و نمونه اش هم اكنون در وجود رهبر معظم انقلاب نيز ديده مي شود.
وی اضاه کرد: مردم از ولايت فقيه هرگز جدا نخواهند شد و همواره مدافع و پشتيبان ولايت فقيه هستند و نخواهند گذاشت دشمنان آسيب و خللي در اين اصل مهم و اساسي وارد كنند.
استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: مردم داري و ساده زيستي و ساير ويژگيهاي برجسته امام خميني(ره) باعث شد تا ايشان به عنوان چهره برتر جهاني براي هميشه ماندگار شوند و موجب نهضت بيداري اسلامي در جهان شود.
وی با اشاره به بیانایت یکی از شاگردان امام گفت: «هر کاری ایشان می کردند، انگیزه‌ای جز طلب رضای خدای متعال یا اطاعت او نداشتند این نوع از انگیزه که از عالی‌ترین انگیزه‌های یک مؤمن است. در مسیر زندگی و حیات طبیعی، خودش آنقدر در ایشان صفا و نورانیت بوجود آورده بود که فکرشان، دیدشان و تشخیص‌شان، الهی شده بود»
حجت الاسلام فرشاد یزدی در پایان نیز به بیان دیگر ویژگی های حضرت امام پرداخت و بیان کرد:
حضرت امام عمل به تکلیف را وظیفه خود می‌دانست و به شدت از اقدام اطرافیان برای مطرح نمودن خود جلوگیری می کرد و بارها می‌فرمود: «به خدا سوگند که من برای مرجعیت و رهبری یک قدم برنداشته‌ام، ولی اگر به سراغم آمد براساس مسئولیت آنرا رد نمی‌کنم»