با تمام توان و تلاش در راستای پيگيري مطالبات و مشکلات فرهنگيان اقدام خواهد شد.

به مناسبت هفته معلم جمعي از فرهنگيان شهرستان مهريز با امام جمعه و فرماندار اين شهرستان ديدار كردند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز ، همزمان با هفته معلم جمعي از فرهنگيان مهريز با امام جمعه و فرماندار اين شهرستان ديدار و گفتگو كردند.

حجت الاسلام و المسلمین محي الديني  ضمن تبریک هفته معلم در این دیدار گفت: تعلیم و تربیت از آن رو قابل تکریم و تجلیل است که اولین آیات قرآن که بر پیامبر عظیم الشان اسلام نازل شد، امر به خواندن است.

امام جمعه مهريز افزود: خداوند به پیامبر می فرماید بخوان به نام پروردگارت لذا تعلیم یک امر ضروری است که باید در آن رضای خداوند و دستورات دینی رعایت شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان مهريز خاطر نشان کرد: انسان موجود ارزشمند و دارای کرامتی است که خداوند این کرامت را به وسیله تعلیم و تربیت در وجود او قرار داد .

 وی افزود: قسم خداوند به قلم که همان ابزار یادگیری دانش است نشان دهنده ی جایگاه والای علم و دانش است و بیانگر لزوم تکریم از جایگاه عالم و معلم می باشد.

همچنين فرماندار مهريز ضمن تبريک و تهنيت به ‌مناسبت اين هفته و بزرگداشت مقام ‌شامخ معلم گفت:معملين قشر بسيار ارزشمند و فرهيخته جامعه مي باشند که در تربيت و پرورش آينده نسل جوان كشور در‌مقوله هاي اجتماعي،فرهنگي،آموزشي و ديگر زمينه ها تاثير مستقيم و اصلي خواهند داشت

 رضا زارع زاده  افزود با تمام توان و تلاش در راستای پيگيري مطالبات و مشکلات فرهنگيان اقدام خواهد شد.

زارع زاده مهريزي در این‌نشست صمیمي گفت: معملين در واقع چراغ هاي روشن گر و هدايت کننده جامعه مي باشند که با تامين نيازها و مطالبات آنان يقينا جامعه اي فعالتر،پوياتر و شاداب تر خواهيم داشت.