با امضای طوماری مطرح شد؛ مردم مهریز آنتن و تجهیزات پخش دیجیتال می‌خواهند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز به نقل از خبرگزاری فارس از مهریز، جمعی از مردم شهرستان مهریز با امضای طوماری از فرماندار این شهرستان نصب آنتن و تجهیزات پخش دیجیتال را خواستار شدند.
 در این طومار آمده است: چند ماهی است که در مرکز استان با نصب آنتن و تجهیزات مربوط به شبکه دیجیتال صدا و سیما، مردم یزد موفق به تماشای تصاویر شبکه‌های مختلف، متنوع و مفید از این طریق شده‌اند.
در بخش دیگری از این طومار آمده است: برای زیر پوشش قرار گرفتن همه استان و استفاده تمام شهروندان یزد از شبکه‌های مفید صدا و سیما که قابل دسترسی در ایران اسلامی است، واقعاً تا کی باید منتظر ماند.
در این طومار همچنین اعلام شده است: در زمانه‌ای که دشمنان ما از طرق مختلف فرهنگی و جنگ نرم در قالب رسانه‌های مجازی، ماهواره‌ها و ... مملکت ما و نظام مقدس ما را مورد هجمه و تهاجم خود قرار داده‌اند و تمام مسئولان ورد زبانشان، اندیشیدن و انجام تدابیر لازم در این زمینه است، به طور قطع یکی از راه‌های خوب مقابله با این جنگ فرهنگی و سخت دشمن، در اختیار قرار دادن برنامه‌های مفید از طریق رسانه‌های شنیداری و دیداری است.
در این طومار آمده است: عاجزانه از مسئولان ارشد استان و شهرستان مهریز می‌خواهیم با تأمین اعتبار لازم در این زمینه برای انجام مقدمات و نصب آنتن و تجهیزات لازم پخش دیجیتال در سطح استان و شهرستان اقدام کنند.
در این طومار اعلام شده است: هم‌اکنون فرزندان ما وقتی از شبکه‌های قابل دسترسی تلویزیون با آگهی‌های تبلیغاتی و زیرنویس، پی در پی تبلیغات این آنتن‌ها را مشاهده می‌کنند، خواستار استفاده از این امکانات هستند.