بازدید فرماندار مهریز از پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر مهریز

به مناسبت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر فرماندار مهریز با امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، رضا زارع زاده مهریزی فرماندار مهریز به مناسبت فرا رسیدن هفته هلال احمر با جمعی از داوطلبین جمعیت هلال احمر شهرستان دیدار  و ضمن تبریک فرا رسیدن هفته هلال احمر از زحمات آنان در راستای کاهش و تسکین آلام حادثه دیدگان تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار مهریز در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته هلال احمر به اهداف والا و بشر دوستانه جمعیت هلال احمر اشاره و افزود: امدادرسانی و کمک به حادثه دیدگان از جمله اهداف متعالی و خداپسندانه ای است که حد و مرزی نداشته و جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی، بدون هیچ چشم داشت و به صورت داوطلبانه به بهترین صورت ممکن نسبت به انجام آن اهتمام می ورزد.

رضا زارع زاده نقش امدادگران در حوادث و همچنین توجه به امور بشردوستانه و فرهنگی مهم دانست و گفت: جمعیت هلال احمر باید با مدیریت و روحیه جهادی در ابعاد مختلف؛ حوادث و آسیب‏ ها را شناسی کرده  و راه‏ های پیشگیری از آنها را با ارائه آموزش های لازم بین آحاد مردم نهادینه سازد که در این میان نقش جوانان و فعالین جمعیت هلال احمر که بدون هیچ چشم داشت و خستگی مشغول انجام خدمت رسانی هستند؛ یک کار ماندگار است .

وی خاطر نشان کرد: امدادگران با انجام ماموریت های سخت در مواقع ضروری به مردم و نیازمندان خدمت  میکنند که این حضور شما در عرصه های مختلف از جمله بحران و سوانح طبیعی به طور قطع مورد رضایت خداوند قرار خواهد گرفت.

زارع زاده با بیان اینکه فعال ترین و شلوغ ترین پایگاه در استان پایگاه امداد جاده ای زین الدین است گفت استقرار و فعالیت جمعیت هلال احمر در راههای مواصلاتی شهرستان را موجب دلگرمی و اطمینان خاطر مسافران و مردم شریف شهرستان دانست و از زحمات این عزیزان در حوزه امداد و نجات تقدیر و تشکر کرد.