بازدید فرماندار مهریز از نمایشگاه صنایع دستی و سوغات مهریز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات مهریز در ایام عید باستانی نوروز در باغ پهلوان پور این شهرستان برای بازدید عموم دایر می باشد.
کیانی مقدم در بازدیدی که از این نمایشگاه داشت بر تغذیه هر چه بیشتر محصولات این نمایشگاه تاکید کرد.
در این بازدید ادیبان رئیس میراث فرهنگی و گردشگری مهریز در این بازدید با اشاره به اينكه بسياري از غرفه‌ها فروش نيز دارند، عنوان كرد: وجود غرفه‌هاي كارآفريني و گردشگري نيز از ديگر خصوصيات اين نمايشگاه است.
وی هدف از این نمایشگاه را معرفی و آشنایی مهمانان و و مسافرین نوروزی از محصولات تولیدی صنایع دستی و هنرهای سنتی و سوغات شهر مهریز و همچنین احیای هنرهای تولیدی صنایع دستی و سنتی دانست.
ادیبان با اشاره به محصولات این نمایشگاه افزود: شهرستان مهریز به لحاظ تاریخ و فرهنگ غنی خود دارای صنایع دستی و هنرهای بومی متنوعی بوده که به همت دست‌اندرکاران فعال، حفظ و احیا شده است و در این نمایشگاه محصولات صنایعی  چون سبد بافی، گيوه دوزی، چاقو سازی، قالی، قاليچه و گليم، ترمه‌بافی، زيلوبافی به نمایش درآمده و علاقه مندان می‌توانند برای تهیه سوغات از این نمایشگاه خرید کنند.
در ابتدای این بازدید نیز فرماندار مهریز از نمایشگاه معرفی اماکن تاریخی و گردشگری این شهرستان که در محل میراث فرهنگی و گردشگری مهریز برای عموم مسافرین و میهمانان نوروزی دایر شده بازدید کرد.