بازدید فرماندار مهریز از شعب اخذ رای انتخابات

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مهدی کیانی‌مقدم در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از آمادگی کامل شهرستان مهریز برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه خبر داد.
وی افزود: با برنامه‌ریزی و تعاملاتی که از قبل بین هیئت نظارت و هیئت اجرایی شهرستان صورت پذیرفته، امیدواریم با حفظ امانتداری و حضور همه‌جانبه مردم و مسئولان شهرستان شاهد انتخاباتی سالم و هر چه باشکوه‌تر در این شهرستان باشیم.
وی با بیان اینکه در روستاهای مهریز تعداد شعب اخذ رأی سیار بیشتر از شعب ثابت است، خاطرنشان کرد: تمامی امکانات اعم از کاربران، رایانه و ... در این زمینه پیش‌بینی شده است.
کیانی مقدم افزود: در شهرستان مهریز 26 شعبه شهری و 21 شعبه روستایی وظیفه جمع‌آوری آرای مردم را برعهده دارند که این تعداد نسبت به سال گذشته یک شعبه افزایش داشته است.
وی تصریح کرد: 25 شعبه ثابت و یک شعبه سیار در سطح شهر و در روستاها نیز چهار شعبه ثابت و 17 شعبه سیار وجود دارد.
کیانی مقدم خواستار هوشیاری مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان شد و عنوان کرد: ملت عزیز ایران اسلامی در گذشته در صحنه‌های سیاسی اجتماعی با شور وصف‌ناپذیر شرکت کردند و در این انتخابات نیز حضور گسترده خواهند داشت.
وی با تأکید بر اینکه همیشه مردم با بصیرت لازم تمام نقشه‌های دشمنان خود را برملا کرده‌اند، ابراز امیدواری کرد: مردم ایران اسلامی و به ویژه شهرستان مهریز با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر نشان خواهند ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی عقب‌نشینی نخواهند کرد.
کیانی‌مقدم با تاکید بر سلامت انتخابات به عنوان یک اصل مهم و محوری عنوان کرد: تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی براساس خواست و اراده ملت بزرگ ایران باید به عنوان یک امر مقدس، مورد نظر همه عوامل اجرایی و نظارت در انتخابات باشد.