معاون امور مجلس استانها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشوربه همراه رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان يزد ، فرماندار مهریز و جمعي از مسئولان ذیربط روز چهارشنبه  بیست و هفتم خردادماه  از طرح هاي  عمرانی مهریز بازدیدکرد.

به  گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز،" علیرضا صالح "در این بازدیداز طرح بزرگ بین راهی کشور در ورودی شهرستان مهریز دیدن و خواستار تسریع در اجرای آن بخاطر تردد حجم زیادی از مسافران کشور در این مسیر شد .
وی همچنین در گفت و گو با دست اندرکاران این طرح کشوری به اهمیت این تقاطع اشاره و ضمن قدردانی از از تلاش های بعمل آمده طی چند سال گذشته بر انجام کامل آن تاکید نمود .
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور همچنین در ادامه از پست برق شهرک یزد مهر در کنار مسیر جاده تهران ، بندرعباس و شمال به جنوب کشور بازدید و خواستار حل مشکل برق این شهرک شد .
صالح همچنین از ساختمان در دست ساخت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز در این شهر بازدید و با اشاره به اهمیت اجرای طرح های درمانی بخاطر سیاست دولت بر لزوم تکمیل آن تاکید کرد .
وی همچنین از باغ جهانی پهلوانپور در شهر مهریز دیدن با قدردانی از تلاش های بعمل آمده در این مجموعه بزرگ فرهنگی و گردشگری بر تداوم طرح ها و انجام کار در آن تاکید نمود .

شایان ذکر است حمید رضا نصیری زاده رییس جدید سازمان و مديريت برنامه ريزي استان يزد در اولین روز کاری خود در این سفرحضور داشت.