در سفرمعاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد به مهريز :

بازديد ازساختمان طرح تكميل وتوسعه بيمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س)شهرستان

در سفر معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد از ساختمان طرح تكميل و توسعه بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي حضرت فاطمه الزهرا(س) مهريز بازديد شد .

در سفر معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد از ساختمان طرح تكميل و توسعه بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي حضرت  فاطمه الزهرا(س) مهريز بازديد شد .

در سفر"محسن صادقيان " معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد از ساختمان طرح تكميل و توسعه بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي حضرت  فاطمه الزهرا(س) مهريز بازديد شد .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز:فعالیت درمانی و بهداشتی بيمارستان حضرت فاطمه الزهرا(سمهریز از سال 1372 آغاز شده که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی ، اورژانس ، اطفال ،آزمایشگاه ، رادیولوژی ، دیالیز و چشم پزشکی و...مي باشد .

طرح توسعه تنها بیمارستان مهریز با هشت هزار مترمربع زیربنا در چهار طبقه در دست ساخت است که با بهره برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم 600 نفر فراهم می شود.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزدبه همراه فرماندار مهريز و برخي از مسئولان شهرستان در اين بازديد در جريان فرآيندپيشرفت اين پروژه قرار گرفتند .

 فرماندار مهريزدر حاشيه اين بازديد بيان كرد :این بیمارستان با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی که از لحاظ نزدیکی به مرکز استان و همچنین جاده ترانزیت تهران-بندرعباس قرار دارد یکی از مراکز درمانی مهم استان می باشد .

"سيد محمد رستگاری" با اشاره به اینکه بیمارستان مهریز در طرح تحول نظام سلامت و انجام زایمان طبیعی رتبه نمونه کشوری را داراست بيان کرد : امیدواریم بامشارکت خيرين  و مسئولين وزارتخانه و استان بزودي شاهد تکمیل این طرح باشيم .

همچنین در این بازدید مدیر بیمارستان تخصصي و فوق تخصصي  حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان مهریز در سخنانی ، گزارشی از روند ساخت و ساز در این طرح را بیان نمود
سیدرسول محسن زاده گفت: امیدواریم با مشارکت خیران و اعتبارهای دولتی هر چه سریعتر این پروژه که یکی از نیازهای مهم شهرستان است با یک برنامه زمانبندی خوب به اتمام برسد .

تهيه خبر:عباس حكايتي

عكاس :ابوالفضل ابويي