به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز ونقل ازآموزش و پرورش مهریز فرماندار مهریز دراین نشست با اشاره به فعالیت ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر از فعالیتهای کمیته دانش آموزی و فرهنگیان تقدیر نمود.

سید محمد رستگاری از راه اندازی کانون زبان ایران در شهرستان که یکی از آرزوهای مردم شهرستان بود قدردانی نمود و راه اندازی مرکز اختلالات یادگیری شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی ورود آموزش و پرورش شهرستان به بحث مهریز شناسی را مثبت ارزیابی نمود و گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و مراسمی نمونه و درخور شهرستان داشته باشیم و سایر ادارات شهرستان نیز در برگزاری باشکوه این جشنواره مهم آموزش و پرورش را یاری می دهند.

فرماندار مهریز در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سال جدید برنامه ریزی برای اسکان میهمانان نوروزی به ویژه میهمانان فرهنگی را مهم عنوان نمود تا میهمانان با خاطره ای خوش این شهر را ترک کنند

مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیتهای یک ماهه مدیریت از همکاری فعال مدیران محترم مدارس در برگزاری باشکوه برنامه های دهه مبارک فجر تقدیر نمود.

سید علی کارآموز با اشاره به هفتم اسفندسالروز تشکیل نهاد مقدس امور تربیتی به دست شهیدان رجایی و باهنر  به برنامه های این مدیریت جهت گرامیداشت هفته تربیت اسلامی اشاره نمود.

 درادامه اعضای شورا نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مسائل آموزش و پرورش شهرستان را بیان و پس از بحث و بررسی تصمیمات لازم اتخاذ شد.