باحضور فرماندار مهریز،کارمندان اداره بهزیستی شهرستان تجلیل شدند

به مناسبت هفته بهزیستی فرماندار مهریز با اهدای شاخه گل از زحمات کارمندان آن اداره قدردانی کرد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز همزمان با هفته بهزیستی فرماندار ، معاون عمرانی فرمانداری و بخشدار مرکزی مهریز با حضور در اداره بهزیستی این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی با اهدای شاخه گل از زحمات پرسنل این اداره تقدیر کردند.

فرماندار مهریز در این دیدار خدمت به مددجویان این نهاد را باقیات الصالحات و عبادت ارزشمند ذکر کرد و افزود: کار در بهزیستی خطیر ، حساس و خدا پسندانه است.
رضا زارع زاده افزود: کارکنان بهزیستی برای ایجاد زندگی توام با آرامش و شایسته برای افراد تحت حمایت صادقانه و بی ریا تلاش می کنند که شایسته قدردانی است.
زارع زاده مهریزی با بیان اینکه از این فرصت محدود خدمت به محرومین باید نهایت بهره را برد، افزود: بر اساس آموزه ها و تعالیم دینی، خدمت به نیازمندان و گشودن گره های زندگی آنان منشا اجر و خیر و برکت دنیوی و اخروی است .
وی با اشاره به خدمات و فعالیتهای جامع اداره بهزیستی گفت: قادرسازی شخص معلول، به منظور دستیابی به سطح نهایی توانایی و عملکرد جسمی، حسی و ذهنی در جامعه کاملا ملموس است.
فرماندار مهریز اظهار امیدواری کرد: بهزیستی با مدد الهی و کمک و راهبرد دولت تدبیر و امید شاهد بهبود و ارتقای کیفیت زندگی و کاهش و رفع فقر و دغدغه از اقشار آسیب پذیر جامعه باشد.

همچنین «علیرضا علیزاده» رئیس اداره بهزیستی مهریز گفت از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۰۱ نفر از مددجویان زیرپوشش این اداره ۱۵ میلیارد ریال وام اشتغال دریافت کردند.
علیزاده افزود: این وام توسط بانک‌های عامل برای فعالیت تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار گرفت.
وی ادامه داد: ایجاد اشتغال مولّد و مفید و رونق تولید با همکاری مددجویان و حمایت دولت جزء برنامه‌های محوری بهزیستی در طول سال است که با موفقیّت پیگیری و انجام می‌شود.
این مسئول اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت هفته بهزیستی۲۰ برنامه شاخص با همکاری مددجویان، خانواده‌ها، تشکل‌ها و دستگاه‌های اجرایی در منطقه برگزار شده و در حال اجرامی باشد.
علیزاده بیان داشت: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در مهریز زیرپوشش خدمات بهزیستی هستند که از این تعداد یک هزار و ۳۰۰ نفر آنها جزء معلولان می‌باشند.