اولین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهریز با حضوررئیس  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان ، امام جمعه محترم ، فرماندار و مسوولان اجرایی در سالن فرمانداری تشکیل شد .

در این جلسه  حجت الاسلام ' محمد فخرالدینی ' گفت: کار ستاد های دهه فجر فقط برنامه ریزی و نظارت بر امور  است .

وی اضافه کرد: تمامی فعالیت های مربوط به بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی و جشن های دفه فجر با همکاری و مشارکت مردم در شهر و مناطق روستایی انجام می گیرد و در این خصوص شاهد تعامل و همدلی همگان هستیم .

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان یزد اظهار داشت: برنامه های دهه فجر باا مشارکت گسترده و واگذاری امور به مردم در تمامی مناطق انجام گیرد که مورد تاکید است 

فخرالدینی افزود: باید در قالب جشن های سالگرد انقلاب اسلامی با برنامه های مختلف و نشان دادن عملکرد انقلاب اسلامی در 35 سال گذشته به مردم امید داد و روح همکاری ها را افزایش داد .

وی خاطر نشان کرد: از کارهای مهمی که در دهه فجر انقلاب اسلامی باید انجام گیرد بیان دستاوردها های مختلف نظام بخصوص برای مردم و نسل جوان است که همواره مورد تاکید است .

همچنین امام جمعه مهریز در سخنانی به برکات انقلاب اسلامی در 35 سال گذشته و توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره و خواستار مردمی برگزار شدن جشن ها و تبیین اهداف و ثمرات انقلاب اسلامی به جوانان شدند .

حجت الاسلام برهان برتبیین اهداف انقلاب اسلامی در قالب برنامه های دهه فجر به دانش آموزان و جوانان تاکید کرد و بر انجام امور طبق مقررات دینی و انقلابی تاکید نمود .

سید محمد رستگاری فرماندار مهریز با گرامیداشت و تبريك ايام ولايت امام زمان(عج) و وهفته وحدت از همکاری دستگاه های اجرایی و آحاد مردم مهریز در طول سال با ستاد دهه فجر و مراسم این شهرستان قدردانی کرد .

وی خواستار بیان ثمرات و برکات انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی به مردم و بخصوص نسل جوان شد و همچنین بر باشکوه برگزار شدن برنامه ها در دهه فجر امسال تاکید کرد .

در این جلسه حجت الاسلام عسکری به عنوان رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مهریز معرفی شد .

همچنین تعدادی از مسوولان اجرایی مهریز در سخنان کوتاهی به ارائه برنامه های خود در این ایام مقدس و مبارک اشاره کردند .