امام جمعه موقت مهریز: ولایت‌مداری رمز موفقیت نظام است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه، وحدت و ولایت‌مداری را رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها خواند.
وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عزت و اقتدار این نظام را مرهون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و شهدای گران‌قدر دانست.
زارع‌زاده، ولایت‌مداری و ثبات قدم را از ویژگی‌های بارز شهدای آن دوران خواند و افزود: ملت بزرگ ایران با اطاعت از اوامر رهبر معظم انقلاب همیشه در مقابل زورگویی‌ها و ظلم ستیزی‌های کشورهای بیگانه پیروز خواهند ماند.
امام جمعه موقت مهریز در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نمازجمعه بر لزوم شناخت و حرکت در مسیر نورانی کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) تاکید کرد و با اشاره به حدیثی از امام
رضا (ع) عنوان کرد: کسی که حضرت معصومه را زیارت کند جایش در بهشت است.
وی در ادامه به تفسیر عباراتی از زیارت حضرت معصومه (س) پرداخت و گفت: دعایمان این باشد که همین معرفتی که نسبت به اهل بیت (ع) پیدا کرده‌ایم، با گذشت روزگار از ما سلب نشود.
زارع‌زاده با اشاره به اهمیت داشتن بصیریت خاطرنشان کرد: قرآن کریم برای اینکه ما را به بصیرت برساند، می‌فرماید: آیات قران ابزار بصیرت است.
وی اظهار داشت: هر کس به فکر نجات خود است از قرآن به عنوان ابزار بصیرت استفاده می‌کند و در فتنه‌ها و شبهه‌ها راه درست را پیدا می‌کند.
زارع‌زاده عنوان کرد: بصیرت به معنای عقیده قبلی، شناخت و یقین، زیرکی و عبرت است و بصیرت یعنی قدرت تصمیم‌گیری و انتخاب راه صحیح در زمان‌های تردید است.
وی همچنین از همه مردم خواست با هوشیاری و بصیرت، مواظب ترفندهای کفر جهانی به ویژه در حوزه فرهنگ باشند.