امام جمعه مهریز: معلم کسی است که تشنگان معرفت و دانش را به آب حیات می رساند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، امام جمعه مهریز در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه در بيان مقام معلم گفت: معلم کسی است که تشنگان معرفت و دانش را به آب حیات می رساند.
وي افزود: معلم باید قصدش از آموختن، قرب به خدا و ارشاد و رسیدن به ثواب باشد؛ نه جاه و ریاست و شهرت
وي در توصيه اي به مسئولين آموزش و پرورش و بيان نقش دبيران در رشد خلاقيت دانش آموزان و جوانان گفت: هدايت احساسات دانش آموزان و جلوگيري از بروز احساسات منفي و مثبت جوانان از جمله وظايف آموزش و پرورش است.
امام جمعه افزود: معلمان و مسئولين آموزش و پرورش مي بايست با برخورداري از دانش و آگاهي كافي و به آشنا بودن با علم و پرورش فكر و انديشه قادر به هدايت دانش آموزان و پاسخ دادن سولات آنان باشند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان مهریز عدالت محوری را لازمه ی صفات یک کاندیدای اصلح خواند و گفت: کسانی را برای انتخابات شوراها انتخاب کنید که برای مردم قشر پایین و فقیر دغدغه خاطر داشته باشد.
وی افزود: به رغم تلاش دشمنان به طور قطع حضور ملت فهیم و بصیر ایران در تمام صحنه‌ها به ویژه صحنه حساس انتخابات با توجه به نامگذاری امسال با نام سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی ، همچون گذشته پر شور و دشمن‌شکن خواهد بود و با مشارکت آگاهانه و حداکثری خواب دشمن را به کابوس تبدیل خواهند کرد.